Παγκόσμια ανανέωση για τα τηλεοπτικά κανάλια και την εταιρική ταυτότητα της NBC UNIVERSAL…

…Η NBC Universal επαναλανσάρισε σήμερα πέντε παγκόσμιες μάρκες τηλεοπτικών καναλιών της με νέο, πρωτοποριακό και ακυκλοφόρητο περιεχόμενο με το οποίο απευθύνεται στις τοπικές αγορές της σε ολόκληρο τον πλανήτη. Χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα μεγάλης παγκόσμιας έρευνας, η NBC Universal προχώρησε στην επένδυση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων για το επαναλανσάρισμα των πέντε πιο σημαντικών από τη γκάμα με τις μάρκες που κατέχει, υιοθετώντας στρατηγική που απηχεί τις διεθνείς εμπειρίες στη διασκέδαση. Η ονομασία και το λογότυπο του κάθε καναλιού επανασχεδιάστηκε με άξονα την κληρονομιά της μητρικής εταιρείας Universal.

Universal Channel είναι το πιο σημαντικό κανάλι ψυχαγωγίας με κορυφαία σόου παγκοσμίως καθώς και ηθοποιούς και ταινίες που συναρπάζουν.

13th STREET Universal σε καθηλώνει με τις δραματικές στιγμές ταινιών δράσης και εγκλήματος με τον κίνδυνο και την ραδιουργία να παραμονεύουν σε κάθε στροφή.

Syfy Universal είναι η επιλογή για ταινίες επιστημονικής φαντασίας και φαντασίας με μεγάλη ποικιλία από ψυχαγωγία του είδους.

Diva Universal αφορά τη ψυχαγωγία για γυναίκες και προσφέρει έναν ακαταμάχητο συνδυασμό από δραματικές σειρές, ταινίες που σε ταξιδεύουν μακριά από την πραγματικότητα και συναρπαστικά ριάλιτι.

Studio Universal προσφέρει την απόλαυση των πιο δημοφιλών ταινιών και εισπρακτικών επιτυχιών παγκοσμίως.

Επιπρόσθετα των παραπάνω, η ονομασία του NBC Universal’s Global Networks division αλλάζει σε Universal Networks International, αντανακλώντας τη θέση του ως ένα από τα κορυφαία δίκτυα ψυχαγωγίας παγκοσμίως, το οποίο παρέχει ποιοτικό περιεχόμενο και ακαταμάχητες μάρκες σε περισσότερους από 150 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως.

Η κα. Roma Khanna, Πρόεδρος, Universal Networks International & Digital Initiatives, δήλωσε: “Πιστεύουμε ότι η καλή ψυχαγωγία είναι παγκόσμια. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε την πιο ποθητή ψυχαγωγία στον κόσμο στους θεατές μας. Αυτή η επένδυση και η επικέντρωσή μας στα 5 πιο σημαντικά ψυχαγωγικά κανάλια μαζί με κορυφαίο και ολοκαίνουργιο περιεχόμενο, θα δημιουργήσει μια πολύ δυνατή σύνδεση μεταξύ της παρουσίας μας σε όλο τον κόσμο και των αναγκών των τοπικών πελατών μας. Η ανανεωμένη γκάμα παγκόσμιων μαρκών μας θα ισχυροποιήσει περαιτέρω τις σχέσεις μας μεταξύ των θεατών και των καναλιών μας προσφέροντας πιο συναρπαστικό περιεχόμενο. ”

Η Universal Networks International θα υποστηρίξει και θα επενδύσει στις πέντε πιο σημαντικές μάρκες της με καινούργιο, ακυκλοφόρητο και πρωτοποριακό περιεχόμενο. Η επένδυση σε αυτό το περιεχόμενο θα έχει ως αποτέλεσμα αποκλειστικές πρεμιέρες και ολοκαίνουργια σόου στα κανάλια Syfy και 13th STREET Universal από τον Οκτώβριο 2010. Το περιεχόμενο θα ενισχυθεί και μέσω παγκόσμιων εξαγορών ελκυστικών παραγωγών στούντιο καθώς και νέου περιεχομένου από NBCU International TV Productions (με επικεφαλής την Denise O’Donoghue). Επίσης με 360 συμφωνίες αγοράς δικαιωμάτων που θα υποστηρίξουν την ψηφιακή παραγωγή του Syfy στο διαδίκτυο μαζί με άλλες πρωτοβουλίες της Universal Networks International.

Σε πλήρη συνεργασία με τις τοπικές θυγατρικές εταιρείες και συνεργάτες, οι ανανεωμένες μάρκες θα παρέχουν το νέο περιεχόμενο από τις αρχές του 2010, με πρώτο το Syfy Universal στη Γαλλία, τον Ιανουάριο 2010. Στη Λατινική Αμερική θα λανσαριστεί το Studio Universal τον Φεβρουάριο 2010. Οι πιο σημαντικές μάρκες θα εκπέμπουν σε 130 χώρες και περισσότερα από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά προς το τέλος του επόμενου χρόνου.

Το επαναλανσάρισμα των μαρκών είναι μέρος της στρατηγικής επέκτασης του Universal Networks International το οποίο από 14 κανάλια το 2007 έφτασε περίπου τα 70 κανάλια το 2009, αρχικά βοηθούμενο από την εξαγορά της Sparrowhawk το 2007 και μετέπειτα μεγαλώνοντας μέσω ενός σταθερού προγράμματος λανσαρίσματος διεθνών καναλιών. Η εισαγωγή του HD σε σημαντικές πλατφόρμες παραμένει μια προτεραιότητα για την ανάπτυξη της Universal Networks International σε 100 κανάλια το 2010…
(Δελτίο Τύπου)