Δορυφορικά Flash Extra: “Η μείωση του Μουσικού Προγραμματισμού στο MTV Germany επιφέρει προδιαγεγραμμένα αποτελέσματα Τηλεθέασης για άλλη μια φορά στην Γερμανική αγορά”!

Για εμάς ένα ήταν το MTV και δεν ήταν άλλο από το ελεύθερο μουσικό καναλι MTV Germany! Η μείωση του Μουσικού Προγραμματισμού από τον Αύγουστο του 2025, έχει επιφέρει τον προδιαγεγραμμένο καταποντισμό του MTV Germany στον πάτο της Τηλεθέασης, για άλλη μια φορά στην Γερμανική αγορά (από τον Νοέμβριο του 2025)! Το MTV Germany είχε μια σταθερή πορεία τηλεθέασης τα τελευταία χρόνια (από την Άνοιξη του 2022), καθώς μέχρι τις 11 Αυγούστου 2025 διατηρούσε έναν σπέσιαλ Μουσικό Προγραμματισμό, πάνω από 90% στο 24ωρο, με επιμελημένες ζώνες μουσικής τηλεόρασης τύπου: “MTV Collection”, “MTV All Nighter”, “Chart Flashback: This Week In”, “Sound Of Summer `η Weekend Tribute”, “Dancefloor”, “3 From 1”, “Guess The Year”, “BrandNew”, “MTV In The Mix”, αλλά και ζώνες εστιασμένες στις δεκαετίες “MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s”… Καθώς και εξειδικευμένες νυχτερινές ζώνες που αύξησαν το ενδιαφέρον των μουσικόφιλων να εστιάσουν ξανά μετά από χρόνια, μέσα από την γραμμική οθόνη του, σε εκπομπές που ξυπνούν αναμνήσεις από το παρελθόν και με Playlist σπάνιων μουσικών βιντεοκλίπ από την τεράστια βιβλιοθήκη του MTV, σε: “Party Zone”, “Chill Out Zone”, “Alternative Nation”, “RockZone”, “Headbangers Ball”, “Yo! MTV Raps Playlist”, “MTV Amour"! Και έρχεται η νέα κεντρική διοίκηση της “Paramount Sky Dance”, η οποία και εφαρμόζει για άλλη μια φορά τα ίδια λάθη των παλιότερων διοικήσεων, με την σταδιακή μείωση του Μουσικού Προγραμματισμού και την ταυτόχρονη αύξηση του Reality Προγραμματισμού στο MTV Germany, το οποίο έχει ως φυσικό επακόλουθο τον προδιαγεγραμμένο καταποντισμό του MTV (στον πάτο της Τηλεθέασης), όπως και στο παρελθόν στην Γερμανική αγορά!
Nicolas A.

Η Ευρώπη και γενικότερα η Γερμανική αγορά έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν ενδιαφέρεται από το MTV για την ψυχαγωγία τύπου Reality
(“M is for Reality”, Αμερικάνικης προέλευσης), όταν έχεις έναν θησαυρό μουσικής ψυχαγωγίας (“M is for Music”) και τον ξανά καταστρέφεις με προδιαγεγραμμένα αποτελέσματα “στο ίδιο έργο θεατές”, τότε η κινητικότητα αυτή στο MTV, δείχνει ότι δεν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον, για ένα μελλοντικό και δημιουργικό Rebranding στην Streaming εποχή!
Goodbye MTV!

...
Coming Soon - “Μουσικός Επίλογος Προγραμματισμού και MTV Germany Highlights Δεκεμβρίου στη ζώνη Clarke!”...
...