ΟΤΕ: Δύσκολοι Καιροί..., αλλά με επιτυχία στη συνδρομητική τηλεόραση...

Δύσκολοι Καιροί..., αλλά με επιτυχία στη συνδρομητική τηλεόραση, είχαμε σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα του ΟΤΕ για το Γ’ τρίμηνο και εννεάμηνο του 2011, μια και σημειώθηκε αύξηση της συνδρομητικής βάσης για τις υπηρεσίες τηλεόρασης στις αγορές της Ρουμανίας (Romtelecom/Dolce TV) και Ελλάδας (OTE TV)...
Στη Ρουμανική αγορά, όπου ήδη υπάρχει μεγάλη προσφορά από ανταγωνιστικές πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης, η βάση συνδρομητών του ΟΤΕ για τη Δορυφορική (DTH), IPTV και Καλωδιακή υπηρεσία τηλεόρασης, αυξήθηκε κατά 20.4%, φτάνοντας στο τέλος Σεπτεμβρίου 2011, τους "1.208.293 συνδρομητές", έναντι των "1.003.182 συνδρομητών" (που διέθετε το Σεπτέμβριο του 2010)...

Στην Ελληνική αγορά, η βάση συνδρομητών του ΟΤΕ για την IPTV υπηρεσία τηλεόρασης αυξήθηκε κατά 37.3%, φτάνοντας στο τέλος Σεπτεμβρίου 2011 τους "55.577 χιλιάδες συνδρομητές", έναντι των "40.487 συνδρομητών" (που διέθετε το Σεπτέμβριο του 2010)... Μπορεί να βιώνουμε δύσκολους καιρούς, όμως η συνδρομητική τηλεόραση βρίσκεται σε άνοδο στη χώρα μας, κάτι που ενισχύεται και από τις παρούσες συνθήκες κρίσης της ελεύθερης τηλεόρασης (με την ανυπαρξία ελκυστικού προγράμματος), οι οποίες στρέφουν το τηλεοπτικό κοινό στη ψυχαγωγία ελκυστικού περιεχομένου προγράμματος που προσφέρει μόνο η συνδρομητική τηλεόραση. Ο ΟΤΕ πρόσφατα επναλανσάρισε τις συνδρομητικές υπηρεσίες τηλεόρασης, ως OTE TV μέσω Conn-x (IPTV), ενώ παράλληλα τις ενίσχυσε με τη νέα υπηρεσία τηλεόρασης OTE TV μέσω δορυφόρου (DTH), που δίνει 100% πρόσβαση σε όλη την Ελληνική επικράτεια.
Η δορυφορική "OTE TV" αναμένεται να πάει ακόμη καλύτερα, αρκεί βέβαια το επόμενο διάστημα να ενισχυθεί με περισσότερο κινηματογραφικό (OTE Cinema 1, 2, 3) και ψυχαγωγικό περιεχόμενο καναλιών και κυρίως με περιεχόμενο καναλιών υψηλής ευκρίνειας (OTE Cinema HD, AXN HD, I Concerts HD...), που αποτελούν πλέον τη κύρια βάση ανάπτυξης για όλες τις συνδρομητικές πλατφόρμες στην Ευρώπη (ελκυστικό προϊόν)...