Nova: 509 χιλιάδες συνδρομητές τηλεόρασης για το B` Τρίμηνο του 2015…

Δικαιώματα Περιεχομένου Nova 
Ανακοινώθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα για το B` Τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με τα οποία η συνδρομητική βάση της Nova σημείωσε αύξηση 5.5% (συγκριτικά με το αντίστοιχο B` Τρίμηνο του 2014), διατηρώντας το ιστορικό υψηλό των 509,088 χιλιάδων συνδρομητών τηλεόρασης (έναντι των 482,572 χιλιάδων συνδρομητών τηλεόρασης του B` Τριμήνου του 2014)...
...

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης 
Στο τέλος του δευτέρου εξαμήνου του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 5,5% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 509,1 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.



Q2 2015
Q2 2014
Δ
Συνδρομητές PayTV Ελλάδα
509.088
482.572

5,5%


.................

Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του 2ου τριμήνου του 2015, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 364,7 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5,9%, σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2014, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.


 ....................

Δικαιώματα Περιεχομένου Nova
Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2015, η ψηφιακή πλατφόρμα της Nova:
• Ολοκλήρωσε τη χρονική επέκταση δύο ιδιαίτερα σημαντικών συμφωνιών και συγκεκριμένα:
1. επέκτεινε για δύο (2) επιπλέον αγωνιστικές περιόδους (μέχρι και την αγωνιστική περίοδο 2018-2019) τη συνεργασία της με τη διοργανώτρια αρχή του επαγγελματικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου Α΄ Εθνικής Κατηγορίας, Super League, και με αυτόν τον τρόπο θα συνεχιστεί η στενή συνεργασία με τη Super League για τη μετάδοση των αγώνων του Πρωταθλήματος, τα δικαιώματα του οποίου είναι εξασφαλισμένα μέχρι και την αγωνιστική περίοδο 2018-2019
2. επέκτεινε για δύο (2) επιπλέον αγωνιστικές περιόδους (μέχρι και την αγωνιστική περίοδο 2016-2017) τη συνεργασία της με τη διοργανώτρια αρχή του Εθνικού επαγγελματικού πρωταθλήματος καλαθοσφαίρισης της Α1 Ανδρών [ΕΣΑΚΕ], διαμέσου της οποίας θα μεταδίδει, σε αποκλειστική βάση, τους εντός έδρας αγώνες 11 ομάδων του εν λόγω Πρωταθλήματος.
• Περαιτέρω, η ψηφιακή πλατφόρμα της Nova εξακολουθεί να κατέχει τα δικαιώματα της πλέον ανταγωνιστικής διοργάνωσης καλαθοσφαίρισης στην Ευρώπη (Euroleague Basketball Competition), καθώς και του πιο ιστορικού και φημισμένου τουρνουά τένις, το Wimbledon.
• Επιπλέον η ψηφιακή πλατφόρμα της Nova συνεχίζει την εφαρμογή της συμφωνίας για την αποκλειστική μετάδοση των εντός έδρας αγώνων της ιστορικής ομάδας του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, στα πλαίσια του Εθνικού Πρωταθλήματος καλαθοσφαίρισης της Α1 Ανδρών έως την αγωνιστική περίοδο 2016-2017.
• Επίσης, η Εταιρία εξακολούθησε να κατέχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Γαλλικού Πρωταθλήματος και του Κυπέλου Πορτογαλίας, ενισχύοντας περαιτέρω το αθλητικό περιεχόμενο της Nova.
• Επιπλέον, συνεχίζει την αποκλειστική συνεργασία, τριετούς διάρκειας με την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδας και την Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Αντισφαίρισης (Tennis).
Ταυτόχρονα, η ψηφιακή πλατφόρμα της Nova εξακολουθεί να κατέχει τα δικαιώματα
αποκλειστικής μετάδοσης πληθώρας άλλων προβεβλημένων διοργανώσεων σε διάφορα αθλήματα για την περιοχή της Ελλάδας ή/και της Κύπρου ενδυναμώνοντας την στρατηγική της επιλογή για προβολή και υποστήριξη του Ελληνικού Αθλητισμού που υπογραμμίζεται από το επικοινωνιακό της υστερόγραφο «Όλα για την ομάδα σου».
• Παράλληλα, η ψηφιακή πλατφόρμα της NOVA συνεχίζει την αποκλειστική προσφορά σε κινηματογραφικές ταινίες και σειρές 1ης προβολής, διατηρώντας τις συμφωνίες της με μεγάλα studios του Hollywood (Disney, Sony, Paramount, FOX, Warner ΗΒΟ), αλλά και συνεχίζοντας τις συνεργασίες της με τους υπόλοιπους τοπικούς διανομείς (π.χ. ΟDEOΝ Spentzos, Audiovisual, Feelgood, κ.α.), καθώς και με ανεξάρτητους διεθνείς προμηθευτές προγράμματος (π.χ. CBS, Starz, BetaFilm, Lionsgate, Miramax), πάντα με αποκλειστικό περιεχόμενο. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ταυτόχρονη μετάδοση με την Αμερική του GAME OF THRONES και άλλων δημοφιλών σειρών της HBO και για πρώτη φορά κανάλι STAR WARS HD με όλες τις ταινίες της περίφημης sci-fi σειράς.
Επίσης η NOVA έφερε στα κανάλια της τα «διαμάντια» της Disney. Τα κλασικά animation αριστουργήματα του μεγάλου στούντιο. Και όπως πάντα η NOVA ως συμπαραγωγός συνεχίζει να στηρίζει το Ελληνικό σινεμά και να προσφέρει στους συνδρομητές της την αποκλειστική μετάδοση σπουδαίων Ελληνικών κινηματογραφικών ταινιών από Έλληνες παραγωγούς.
• Κατά τη διάρκεια της χρονιάς συνέχισε τις πολυετείς συνεργασίες της με τα σημαντικότερα διεθνή κανάλια (Fox, Fox Life, Nat Geo & Nat Geo Wild, Discovery & Animal Planet, CNN, Boomerang, History Channel, Travel Channel, MTV, Nickelodeon, κ.α.) προβάλλοντας πλήρως υποτιτλισμένα ή μεταγλωττισμένα σημαντικού ενδιαφέροντος προγράμματα.
• Τέλος, κατά τη διάρκεια του 1ου εξαμήνου του 2015 σημαντική βαρύτητα δόθηκε στον εμπλουτισμό περιεχομένου της υπηρεσίας novago, την πρωτοποριακή over the top υπηρεσία, δίνοντας πρόσβαση μέσω κάθε φορητής συσκευής, σε linear streaming κανάλια καθώς και σε πληθώρα on demand προγραμμάτων.

3. ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Στα πλαίσια των τελευταίων εξελίξεων στην Ελληνική οικονομία, η διοίκηση του Ομίλου εξέτασε ένα ευρύ φάσμα παραγόντων που σχετίζονται με την τρέχουσα και αναμενόμενη πελατειακή βάση, την κερδοφορία και τις ταμειακές ροές της, βάσει των οποίων και με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν αναμένεται να υπάρξει σημαντική επίπτωση στη δραστηριότητα, στη χρηματοοικονομική κατάσταση και στα αποτελέσματα του Ομίλου και της Εταιρείας.
Για το 2ο  εξάμηνο του 2015 οι βασικές προτεραιότητες και στρατηγικές κατευθύνσεις της χρονιάς παραμένουν ως έχουν υποστηρίζοντας την σταθερή πορεία της Forthnet. Έτσι, η εταιρία θα συνεχίσει το πλάνο ανάπτυξης της συνδρομητικής της βάσης, μέσω «στόχευσης» πελατών μεγαλύτερης αξίας, ακολουθώντας στρατηγική με έμφαση στην αξία των υπηρεσιών παρά στη μειωμένη ή επιθετική τιμή.
Ειδικότερα:
Όσον αφορά τις Υπηρεσίες προς Οικιακούς Πελάτες, η Forthnet και στο 2ο  εξάμηνο του 2015 θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στην διακράτηση του υφιστάμενου πελατολογίου της μέσω της βελτίωσης της συνολικής εμπειρίας πελάτης, τόσο στο επίπεδο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και στο επίπεδο της υποστήριξης. Παράλληλα, θα επιδιώξει την περαιτέρω ανάπτυξη της συνδρομητικής της βάσης διαθέτοντας ποιοτικές υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής οικογένειας για επικοινωνία και ψυχαγωγία στο σπίτι.
Πιο συγκεκριμένα:
• με την ενδυνάμωση των υπηρεσιών nova3play με επιπρόσθετες υπηρεσίες (add-ons) που θα βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία πελάτη.

• με την διάθεση νέων καινοτόμων υπηρεσιών για αξιόπιστη επικοινωνία και ποιοτική ψυχαγωγία σε προσιτή τιμή