"VH1 CLASSIC": We Are The 80s το Κορυφαίο Old Skool κανάλι στην Ευρωπαϊκή αγορά...
1987 - 2017: "30 YEARS MTV MUSIC NON STOP"…
Συχνές αλλαγές διαδραστικών λογοτύπων και γραφικών για τα θεματικά του MTV...
Επίσης υπήρξαν και άλλες μουσικές τοπικές εκδόσεις ιδιαίτερου
ενδιαφέροντος και βραχύβιας διάρκειας ("VH2 UK,
VIVA2,
MTV2
POP,
QOOB,
MTV
Flux,
MTV
PULSE,
MTV
GOLD,
MTV
IDOL,
TMF
9, TMF
Dance,
TMF
Pure
NL"), οι οποίες καταργήθηκαν στη
συνέχεια εξυπηρετώντας άλλες ανάγκες του
μητρικού δικτύου της Viacom,
παράλληλα με τις τοπικές εκδόσεις του αρχικού `η κεντρικού MTV
που έκαναν στροφή προγραμματισμού στη ψυχαγωγία νεανικού τύπου reality
show (00s)…
Το ευρωπαϊκό
δίκτυο θεματικών καναλιών του MTV (VH1, MTV ROCKS, VH1 CLASSIC, MTV DANCE, MTV HITS, MTV BASE, MTV MUSIC, MTV LIVE HD),
αποτέλεσε για μια ολόκληρη δεκαετία από
το τέλος των 90s
(έως
και τέλος των 00s),
το κορυφαίο χαρτοφυλάκιο γραμμικής μουσικής τηλεόρασης, με εξαιρετικό
περιεχόμενο εξειδικευμένων ζωνών μουσικών βιντεοκλίπ, ιδιαίτερα στη βραδινή και νυχτερινή ζώνη προγράμματος,
αλλά και στις ημερήσιες ατελείωτες
αντίστροφες μετρήσεις αφιερωμάτων, κυρίως στις Βρετανικές τους εκδόσεις,
που συνδυάστηκε με την ανανέωση και τις συχνές αλλαγές διαδραστικών λογοτύπων και γραφικών, ανάμεσα τους και το "παιχνιδιάρικο MTV
Dance
διαβολάκι"…
Σήμερα ο ανταγωνισμός με το διαδίκτυο και η δημιουργία περισσότερων FTA μουσικών καναλιών στις πιο ισχυρές τοπικές αγορές της Ευρώπης, οδήγησε από το 2014 στη μεταμόρφωση του χαρτοφυλακίου θεματικών καναλιών με low cost profile (κοινή πλατφόρμα λογότυπου και γραφικών) και non-stop MTV music εκδόσεις (χωρίς διαφημίσεις και τηλεαγορές με εξαίρεση τις βρετανικές εκδόσεις) και ένα προγραμματισμό με κύρια κατεύθυνση πάντοτε στο νεανικό κοινό (με εξαίρεση το VH1 CLASSIC)…
To χαρτοφυλάκιο θεματικών καναλιών του MTV
για την Ευρωπαϊκή αγορά:
To VH1 Classic βρίσκεται ήδη στο 19ο χρόνο λειτουργίας του και συνεχίζει να είναι το Κορυφαίο Old Skool κανάλι στην Ευρωπαϊκή αγορά, καθώς απευθύνεται σε ένα ευρύτερο ηλικιακό κοινό, αλλά και στους φανατικούς μουσικόφιλους της γενιάς του MTV Europe παίζοντας προγραμματισμό "κυρίαρχα We Are the 80s, Smells like the 90s (και εν μέρει 00s)", ενώ ακούγεται ευχάριστα και ραδιοφωνικά, με τη νέα σειρά εκπομπών "80s Boys Vs 80s Girls , 90s Boys Vs 90s Girls"… Αποτελώντας ένα 24ωρο non-stop μουσικό κανάλι με μεγάλη παρουσία στις συνδρομητικές πλατφόρμες που σέβονται τους μουσικόφιλους συνδρομητές τους (μέσω δορυφόρου, καλωδίου και IPTV)…
***Περνά σύντομα στη Vodafone TV.
"VH1" πλέον έχει μετακομίσει στο νεανικό κοινό!
(πρόσβαση COSMOTE TV/NOVA/Vodafone TV):
20 Years of MTV Europe: "Η Ιστορία του MTV στην Ευρώπη"!
1987 - 2017: "30 YEARS MTV MUSIC NON STOP"…
Συχνές αλλαγές διαδραστικών λογοτύπων και γραφικών για τα θεματικά του MTV...
30
χρόνια μετά το ευρωπαϊκό δίκτυο του MTV δεν σταμάτησε ποτέ να παίζει
μουσική, ξεκινώντας από την αρχική περίοδο 1987-1997, όπου υπήρξε το κορυφαίο δίκτυο ελεύθερης
μουσικής τηλεόρασης μέσω δορυφόρου (επίγειας και καλωδιακής πρόσβασης).
Μέχρι και τη μετάβαση από την ελεύθερη
αναλογική τηλεόραση στην ψηφιακή συνδρομητική
τηλεόραση, όπου υπήρξαν οι προϋποθέσεις για τη δημιουργία εξειδικευμένων θεματικών μουσικών καναλιών τύπου "I Want My MTV".
Έτσι υπήρξε άλλη μια δεκαετία από το
τέλος των 90s
(έως
και τέλος των 00s),
όπου τα δίκτυα "VH1, MTV ROCKS, VH1 CLASSIC, MTV DANCE, MTV HITS, MTV BASE, MTV MUSIC, MTV LIVE HD"
αποτέλεσαν το κορυφαίο χαρτοφυλάκιο γραμμικής μουσικής τηλεόρασης (για
τη συνδρομητική τηλεόραση των
μεγάλων αγορών της Ευρώπης "Βρετανία,
Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Πολωνία κ.α."), που συνδυάστηκε από συχνές
αλλαγές ανανέωσης διαδραστικών λογοτύπων και γραφικών…
Nicolas
A.
Και ενώ στο διαδίκτυο από το 2005 ερχόταν η ισχυροποίηση της ελεύθερης πλατφόρμας
του You
Tube (την
οποία και αγκάλιασαν οι φανατικοί μουσικόφιλοι του MTV EUROPE), γεμίζοντας την με αμέτρητα
αγαπημένα βιντεοκλίπ με το λογότυπο του MTV (στις
διαφορετικές του εκδόσεις τοπικές και θεματικές), συμπεριλαμβανομένου και των
δικτύων που είχε απορροφήσει με την εξαγορά
τους από τον ανταγωνισμό στην ευρωπαϊκή ένωση "Viva Germany, TMF Holland, Atomic TV Polska"…
Το κυρίαρχο You Tube στο νεανικό κοινό, με τη συνεργασία των περισσότερων δισκογραφικών εταιρειών, τους καλλιτέχνες (που ανέβασαν το δική τους βιντεοθήκη μέσω της πλατφόρμας Vevo), αλλά και των Studio μουσικών προγραμμάτων στη συνέχεια βοήθησαν στην ανάπτυξη νέων FTA γραμμικών μουσικών δικτύων στη ζώνη Clarke (τόσο στις τοπικές αγορές), όσο και για τους χρήστες της πλατφόρμας You Tube μέσω της αμφίδρομης λειτουργίας δημιουργίας "Playlist"…
Συχνές αλλαγές διαδραστικών λογοτύπων και γραφικών για τα θεματικά του MTV...
Το κυρίαρχο You Tube στο νεανικό κοινό, με τη συνεργασία των περισσότερων δισκογραφικών εταιρειών, τους καλλιτέχνες (που ανέβασαν το δική τους βιντεοθήκη μέσω της πλατφόρμας Vevo), αλλά και των Studio μουσικών προγραμμάτων στη συνέχεια βοήθησαν στην ανάπτυξη νέων FTA γραμμικών μουσικών δικτύων στη ζώνη Clarke (τόσο στις τοπικές αγορές), όσο και για τους χρήστες της πλατφόρμας You Tube μέσω της αμφίδρομης λειτουργίας δημιουργίας "Playlist"…
Συχνές αλλαγές διαδραστικών λογοτύπων και γραφικών για τα θεματικά του MTV...
Σήμερα ο ανταγωνισμός με το διαδίκτυο και η δημιουργία περισσότερων FTA μουσικών καναλιών στις πιο ισχυρές τοπικές αγορές της Ευρώπης, οδήγησε από το 2014 στη μεταμόρφωση του χαρτοφυλακίου θεματικών καναλιών με low cost profile (κοινή πλατφόρμα λογότυπου και γραφικών) και non-stop MTV music εκδόσεις (χωρίς διαφημίσεις και τηλεαγορές με εξαίρεση τις βρετανικές εκδόσεις) και ένα προγραμματισμό με κύρια κατεύθυνση πάντοτε στο νεανικό κοινό (με εξαίρεση το VH1 CLASSIC)…
"VH1 CLASSIC" - We Are the 80s: το Κορυφαίο Old Skool κανάλι στην Ευρωπαϊκή αγορά.
(πρόσβαση CYTA TV***):
(πρόσβαση CYTA TV***):
***Περνά σύντομα στη Vodafone TV.
"VH1" πλέον έχει μετακομίσει στο νεανικό κοινό!
(πρόσβαση COSMOTE TV/NOVA/Vodafone TV):
Το VH1 υπήρξε στο παρελθόν το κορυφαίο Old Skool κανάλι, σήμερα ο προγραμματισμός του πλέον έχει μετακομίσει στο νεανικό κοινό! Eνώ οι αντίστροφες
μετρήσεις του Σαββατοκύριακου διαθέτουν πλέον μόνο συνταγή ανανέωσης 00s/10s περιεχομένου. Επίσης ξεχωρίζουν οι εκπομπές "Weekend Warm Up / Hits Don`t Lie, VH1 Chill και Guess The Year"...
"MTV ROCKS" μεγαλούργησε ως δίκτυο στη Ροκ σκηνή
(πρόσβαση Vodafone TV):
"MTV ROCKS" μεγαλούργησε ως δίκτυο στη Ροκ σκηνή
(πρόσβαση Vodafone TV):
Το MTV Rocks (στο παρελθόν ως "M2, MTV2 και MTV ΤWO") μεγαλούργησε ως δίκτυο στη Ροκ σκηνή την οποία και υπηρετεί επιτυχημένα ως σήμερα
με κύριο προσανατολισμό το νεανικό κοινό. Με αντίστοιχο προγραμματισμό που δεν περιλαμβάνει πλέον αφιερώματα και
αντίστροφες μετρήσεις μετά το διαχωρισμό του από τη βρετανική έκδοση (Μάιος
2014)…
"MTV DANCE" non-stop dance κανάλι χωρίς αφιερώματα και αντίστροφες μετρήσεις
(χωρίς πρόσβαση στην Ελληνική αγορά):
(χωρίς πρόσβαση στην Ελληνική αγορά):
To MTV Dance υπήρξε το Κορυφαίο Dance κανάλι
στην Ευρωπαϊκή αγορά με ιδιαίτερα ενδιαφέρον προγραμματισμό έως και τη μετάβαση
διαχωρισμού από τη βρετανική έκδοση (Μάιος 2014). Η αλλαγή μεταμόρφωσε το
κανάλι ως ένα non-stop dance κανάλι
(χωρίς διαφημίσεις και τηλεαγορές) και αντίστοιχο προγραμματισμό χωρίς αφιερώματα και αντίστροφες μετρήσεις με
κύρια στόχευση στο νεανικό κοινό…
Νon-stop νεανικές επιτυχίες
και προγραμματισμός στόχευσης μόνο για το αντίστοιχο νεανικό κοινό…
***Περνά σύντομα στη Vodafone TV.
***Περνά σύντομα στη Vodafone TV.
"MTV LIVE HD" Νon-stop νεανικές επιτυχίες και εν μέρει συναυλιακό προγραμματισμό σε High Definition
(πρόσβαση COSMOTE TV/NOVA):
(πρόσβαση COSMOTE TV/NOVA):
Ξεκίνησε δυναμικά ως MTVNHD με έντονο συναυλιακό προγραμματισμό σε HD και κατεύθυνση ένα ευρύτερο ηλικιακό κοινό. H μετάβαση μετονομασίας σε MTV Live HD συνοδεύτηκε με την αλλαγή προγραμματισμού με Νon-stop νεανικές επιτυχίες
και εν μέρει συναυλιακό προγραμματισμό σε High Definition με κύρια στόχευση πάντοτε το νεανικό κοινό…
"Επερχόμενες
εξελίξεις με περισσότερα τοπικά δίκτυα MTV
MUSIC"…
Η κεντρική απόφαση για την προώθηση του ισχυρού MTV Brand Name επιφέρει
από τον Οκτώβριο του 2017 περισσότερες τοπικές εκδόσεις "MTV MUSIC", που
θα αντικαταστήσουν τις τοπικές εκδόσεις Viva Πολωνίας
και Ουγγαρίας. Ενώ το δίκτυο
διαθέτει αντίστοιχες τοπικές εκδόσεις "MTV MUSIC", σε Βρετανία, Ιταλία και
Γερμανία (ως MTV
Music
24 + MTV
Brand
New).
Παράλληλα και τα τοπικό κανάλι MTV Romania έπαψε να μεταδίδει ψυχαγωγικά προγράμματα (αμερικανικές και βρετανικές παράγωγες reality show) και έχει πλέον 24ωρο μουσικό προγραμματισμό και ουσιαστικά αποτελεί έκδοση "MTV MUSIC" για τις αντίστοιχη τοπική αγορά… Ενώ και η Γερμανική έκδοση του MTV (όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Viacom), έχει ήδη επιστρέψει ολοκληρωτικά στην Ελεύθερη τηλεόραση από τον Ιανουάριο του 2018...
Διαβάστε επίσης: Παράλληλα και τα τοπικό κανάλι MTV Romania έπαψε να μεταδίδει ψυχαγωγικά προγράμματα (αμερικανικές και βρετανικές παράγωγες reality show) και έχει πλέον 24ωρο μουσικό προγραμματισμό και ουσιαστικά αποτελεί έκδοση "MTV MUSIC" για τις αντίστοιχη τοπική αγορά… Ενώ και η Γερμανική έκδοση του MTV (όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Viacom), έχει ήδη επιστρέψει ολοκληρωτικά στην Ελεύθερη τηλεόραση από τον Ιανουάριο του 2018...
20 Years of MTV Europe: "Η Ιστορία του MTV στην Ευρώπη"!