FORMULA 1 – Το Γκραν Πρι του Μονακό στο ΕΡΤ SPORTS και στα διαδικτυακά Μέσα

Η Formula 1 στο ΕΡΤ SPORTS και στα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ 
Το ξεχωριστό και λαμπερό Γκραν Πρι του Μονακό έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού αυτό το τετραήμερο (23-26 Μαΐου), από τη δημόσια τηλεόραση. Συγκεκριμένα, οι περίοδοι των ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών, καθώς και ο αγώνας του Γκραν Πρι του Μονακό θα μεταδοθούν ζωντανά από τη συχνότητα της ΕΡΤ SPORTS και από τα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ. Σημειωτέον, ότι το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο για 7 ημέρες στα ψηφιακά Μέσα της ΕΡΤ (υβριδική τηλεόραση, WebTV κ.ά.). Ο αγώνας του Γκραν Πρι του Μονακό θα μεταδοθεί ζωντανά την Κυριακή 26 Μαΐου 2019 στις 16:10 (σύνδεση από τις 15:50).

 Στην περιγραφή και στο σχολιασμό, θα βρίσκονται οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου, καθώς η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ.

ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ – ΩΡΑΡΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ
Πέμπτη 23 Μαΐου 2019
– Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
– Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 25 Μαΐου 2019
– Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
– Κατατακτήριες Δοκιμές: 16:00-17:00
Κυριακή 26 Μαΐου 2019
– Αγώνας: 16:10 (σύνδεση από 15:50)

Καλεσμένος στο στούντιο της ΕΡΤ στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, ο εκπαιδευτικός και δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Βασίλης Γούσιας. Τη σκυτάλη, τη μέρα του αγώνα, θα πάρει ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, γνωστός και ως «Ιαβέρης jr». Έκτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 και οδηγοί και ομάδες κατευθύνονται στο Μόντε Κάρλο για τον αγώνα που περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, συνοψίζει την πλούσια ιστορία, την αίγλη και τη «χειρουργική» ακρίβεια που χαρακτηρίζουν την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού: το Γκραν Πρι του Μονακό. Το αυθεντικό σιρκουί πόλης της Formula 1 -το πρώτο Γκραν Πρι του Μονακό έγινε το 1950, δεύτερος αγώνας τότε, του πρώτου πρωταθλήματος στην ιστορία της F1- συνεχίζει να αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της σεζόν.
Η μέση ωριαία ταχύτητα των 160 χλμ./ώρα μπορεί να μην εντυπωσιάζει εκ πρώτης όψεως, η γνώση όμως ότι το παραμικρό λάθος τιμωρείται με επαφή στις μπαριέρες -και κατά πάσα πιθανότητα με άμεση εγκατάλειψη- δεν αφήνει περιθώρια για τον παραμικρό εφησυχασμό. Έχοντας κάνει το 1-2 στους πέντε πρώτους αγώνες του 2019, η Mercedes φτάνει στο Μονακό έχοντας την ευκαιρία να κάνει το έκτο συνεχόμενο 1-2, κάτι που αν συμβεί, θα αποτελέσει ανεπανάληπτο ρεκόρ στην ιστορία του αθλήματος. Θα μπορέσει άραγε να τα καταφέρει; Και αν όχι, ποιος θα είναι αυτός που θα τη σταματήσει; Καθώς, όπως είναι γνωστό, ακριβώς λόγω της επικινδυνότητας της διαδρομής και της αδυναμίας σχεδόν να γίνουν προσπεράσματα, το Μονακό είναι ο κατεξοχήν αγώνας όπου πραγματοποιούνται οι μεγαλύτερες εκπλήξεις. Είναι ενδεικτικό ότι, παρά την κυριαρχία της τα πέντε τελευταία χρόνια, η Mercedes έχει να κερδίσει στο Μονακό από το 2016, σ’ έναν αγώνα που έτσι κι αλλιώς έπρεπε να είχε γύρει προς το μέρος της Red Bull, αν η αυστριακή ομάδα δεν είχε κάνει το λάθος να καλέσει στα πιτ τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, χωρίς να έχει ετοιμάσει τα ελαστικά του για την αλλαγή τους…