“Οι πρόσφατες αλλαγές στο χαρτοφυλάκιο γραμμικών υπηρεσιών της Ελληνικής Vodafone TV”...

Παράλληλα με την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της Ελληνικής Vodafone TV, με το On Demand περιεχόμενο του ΗΒΟ, είχαμε και πρόσφατες απώλειες στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών γραμμικού περιεχομένου, "οι οποίες δεν συνάδουν με τα κριτήρια επιλογής παρόχου περιεχομένου με βάση το προσφερόμενο θεματικό περιεχόμενο, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία από την πρόσφατη παρουσίαση της πλατφόρμας", για την έναρξη αποκλειστικής συνεργασίας με το ΗΒΟ!
Nicolas A.

"Σχεδόν το 50% του μουσικού χαρτοφυλακίου της πλατφόρμας εξαφανίζεται το τελευταίο διάστημα “Kiss TV, Box Hits (01/02/20), Stingray CMusic (28/02/20)” και φυσικά δεν ξέρουμε αν υπάρχουν πλάνα αναπλήρωσης με περιεχόμενο πιο ελκυστικό στα πρότυπα της Vodafone TV Ισπανίας"...
Απώλειες υπηρεσιών γραμμικού περιεχομένου υπήρξαν και σε άλλα χαρτοφυλάκια της Ελληνικής Vodafone TV, όπως το Kids χαρτοφυλάκιο, καθώς αφαιρέθηκε το “Duck TV” (κανάλι προσχολικής ηλικίας). Αλλά και στο χαρτοφυλάκιο Εναλλακτικών αθλητικών καναλιών, καθώς αφαιρέθηκαν οι υπηρεσίες “Outdoor Channel” και “Ginx Esports”, αλλά εντάχθηκε παράλληλα το νέο εναλλακτικό κανάλι “Insight TV HD”!
Παρόλα αυτά το χαρτοφυλάκιο Εναλλακτικών αθλητικών καναλιών της Ελληνικής Vodafone TV παραμένει το πιο δυνατό στην Ελληνική αγορά (μετά και την επικείμενη έξοδο του “FOX Sports HD” στις 29/02, από τις πλατφόρμες COSMOTE TV και Nova), με τις υπηρεσίες “Nautical HD, Fight Network HD, Motorvision HD, Extreme Sports, Fuel TV, Havoc TV, Insight TV HD” (τα οποία προσφέρονται και ως ΟΤΤ πρόσβαση), αλλά και γιατί διαθέτει επιπλέον και τα εναλλακτικά premium αθλητικά κανάλια “Eurosport 1HD και Eurosport 2 HD (διατίθενται και στη Nova)”!
Tα οποία γίνονται ακόμη πιο ελκυστικά μέσα στο 2020, καθώς επέρχονται το Καλοκαίρι τα αποκλειστικά δικαιώματα για την ζωντανή μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο ("Home of the Olympics")!
Από εκεί και πέρα, "ενώ ανακοινώθηκαν στη παρουσίαση ένταξης του “Home Of HBO” (αλλά και στο δικτυακό της τόπο), "ότι τα νέα εμπορικά πακέτα τηλεόρασης θα είναι ΟΤΤ πρόσβασης πάνω από όλα τα δίκτυα (ισχύει η ΟΤΤ πρόσβαση μόνο για τα δυο αρχικά βασικά πακέτα "Vodafone TV (1st Basic) και Vodafone TV+Κids"). Τελικά το νέο Full πακέτο πρόσβασης "Vodafone TV+Sports, Κids" με τα “premium αθλητικά κανάλια NovaSports (για τα οποία δεν υπήρχαν δικαιώματα ΟΤΤ πρόσβασης)”, δεν διατέθηκε με πρόσβαση ΟΤΤ και έτσι τα “Eurosport 1 και Eurosport 2” παρέμειναν σε διάθεση μόνο μέσω συνδρομής στο “Triple Play δίκτυο της Vodafone”. Μια εξέλιξη η οποία "δεν ενισχύει σε πλήρη διαδικασία το επόμενο βήμα στην παροχή περιεχομένου", απαντώντας στην ανάγκη του σύγχρονου θεατή να διατηρεί παράλληλα πολλαπλές συνδρομές, προκειμένου να απολαμβάνει το αγαπημένο του τηλεοπτικό περιεχόμενο με όλα όσα θέλει και χρειάζεται, όποια στιγμή και σε από οποιαδήποτε συσκευή επιθυμεί... “Αλλά και στους ετήσιους στόχους για την αύξηση της συνδρομητικής βάσης τηλεόρασης από τις 120.000, στις 200.000 (μέσα σε ένα χρόνο)”, χωρίς να υπάρχει η παράλληλη διάθεση “ΟΤΤ πρόσβασης πάνω από όλα τα δίκτυακαι για το Full αθλητικό πακέτο συνδρομής "Vodafone TV+Sports, Κids" (με τα “premium αθλητικά κανάλια NovaSports και Eurosport”)…

Κατά άλλα τρέχει η νέα διαφημιστική καμπάνια της Ελληνικής Vodafone TV για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το On Demand περιεχόμενο του ΗΒΟ (ως “Home Of HBO”), το οποίο “ΗΒΟ” με τη σειρά του προετοιμάζεται για το λανσάρισμα της παγκόσμιας Streaming υπηρεσίας ΗΒΟ Max” (ΟΤΤ πρόσβασης πάνω από όλα τα δίκτυα) πρώτα από την Αμερικανική αγορά (το Μάιο του 2020), έχοντας ήδη κυκλοφορήσει το πρώτο του τρέιλερ...