Η Deutsche Telekom βάζει το Brand T σε πορεία για το μέλλον...


 Η προσέγγιση μιας επωνυμίας δίνει έμφαση στη στρατηγική «Κορυφαία ψηφιακή τηλεπικοινωνία», Ομοιόμορφη διεθνής τοποθέτηση και αρχιτεκτονική της επωνυμίας, Η Deutsche Telekom αναθεωρεί το λογότυπο T και αναθέτει σαφή ρόλο στο ματζέντα...

Η Deutsche Telekom εντάχθηκε στις τάξεις των πιο επιτυχημένων παγκόσμιων παικτών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Τώρα βάζει την ταυτότητα της επωνυμίας της σε μια πορεία και για το μέλλον. Ο όμιλος εταιρειών προσαρμόζει την παρουσία του στην επωνυμία του ώστε να ταιριάζει με τη στρατηγική του για την «κορυφαία ψηφιακή τηλεπικοινωνία». Ως μέρος της διεθνούς τοποθέτησης της επωνυμίας της, εστιάζει πλέον ιδιαίτερα στη συμμετοχή στην ψηφιακή ζωή, στις βιώσιμες δραστηριότητες και στην κοινωνική συνοχή. Με αυτό το βήμα, η εταιρεία δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία επωνυμίας παγκοσμίως. Η Deutsche Telekom υποστηρίζει αυτήν την ευθυγράμμιση με μια συνεπή προσέγγιση μιας επωνυμίας και μια διεθνή αρχιτεκτονική επωνυμίας. Για το σκοπό αυτό, εισάγει ένα νέο, πιο συμπαγές λογότυπο ομάδας και κάνει το "T" περισσότερο στο επίκεντρο των επικοινωνιών. Επιπλέον, στο ματζέντα θα δοθεί σαφής ρόλος στη νέα αρχιτεκτονική. Το όνομα της μάρκας χρώματος θα δομήσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε όλες τις χώρες στο μέλλον...


«Η προσέγγισή μας στην παγκόσμια αγορά αποτελεί βασικό πυλώνα της διεθνούς ψηφιακής και βιώσιμης εταιρικής στρατηγικής μας», δήλωσε ο Ulrich Klenke, Chief Brand Officer της Deutsche Telekom. «Ένας σκοπός, μια αρχιτεκτονική επωνυμίας, ένα λογότυπο, ένας ισχυρισμός και ένα σχέδιο επωνυμίας – με τη στρατηγική μας για την παγκόσμια επωνυμία, θέλουμε να κάνουμε την ανάπτυξή μας στην «κορυφαία ψηφιακή τηλεπικοινωνία» αντιληπτή σε όλους».


Περισσότερη δύναμη στο Τ

Ως μέρος της στρατηγικής της για μια μάρκα, η Deutsche Telekom θα χρησιμοποιεί το νέο λογότυπο του Ομίλου στο μέλλον σε όλες τις εθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται υπό την επωνυμία T. Στη μορφή 1-T-1 (ψηφίο-T-ψηφίο), το λογότυπο είναι το θεμέλιο για μια ξεκάθαρη αρχιτεκτονική επωνυμίας. Το T γίνεται πιο συμπαγές. Για το σκοπό αυτό, οι καμπύλες έχουν βελτιστοποιηθεί και το επάνω μέρος, ο κορμός και το πόδι έχουν ενισχυθεί. Οι αλλαγές θα δημιουργήσουν μια πιο ισχυρή παρουσία της επωνυμίας συνολικά. Επιπλέον, ο επανασχεδιασμός θα έχει ως αποτέλεσμα την απλοποιημένη χρήση και τη βελτιωμένη ευαισθητοποίηση σε όλα τα ψηφιακά και φυσικά σημεία επαφής.


Το T θα αποκτήσει πιο σημαντικό ρόλο στις μελλοντικές επικοινωνίες.
Θα αλλάξει από μια απλή ετικέτα δημιουργίας και θα γίνει περισσότερο το επίκεντρο, επιτρέποντάς της να σκηνοθετηθεί στο πλαίσιο του αντίστοιχου περιεχομένου. Το λογότυπο αντιπροσωπεύει τα θέματα της επανατοποθέτησης και προορίζεται ως σύμβολο ψηφιακής αισιοδοξίας. Ο σκοπός της επωνυμίας της Deutsche Telekom είναι «Δεν θα σταματήσουμε μέχρι να συνδεθούν όλοι». Για τον Ulrich Klenke, το T αντιπροσωπεύει «ένα ξεκάθαρο φάρο όσον αφορά τον σκοπό μας». Η ποιότητα και η ισχύς των δικτύων μας και η τεχνογνωσία μας στις ψηφιακές τεχνολογίες ωφελούν όλους και μας δίνουν τη δυνατότητα να ανταπεξέλθουμε σε κάθε πρόκληση μαζί ως κοινωνία. Αυτό το κάνουμε δυνατό με βάση την υψηλή ποιότητα του δικτύου μας, τα καινοτόμα προϊόντα μας και την έντονη εστίασή μας στους πελάτες – πάντα με στόχο τον εμπλουτισμό της ζωής των ανθρώπων».


Το Magenta έχει ξεκάθαρο ρόλο

Το Magenta, το εταιρικό χρώμα, θα παραμείνει χαρακτηριστικό χαρακτηριστικό για τους πελάτες. Πολύ λίγες εταιρείες παγκοσμίως προσδιορίζονται τόσο ξεκάθαρα και ανακαλούνται με βάση ένα χρώμα μάρκας. «Έχουμε επίσης αναθέσει έναν σαφή ρόλο στο ματζέντα που ξεπερνά την επίδραση του χρώματος», είπε ο Ulrich Klenke. «Σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε το όνομα για να δομήσουμε ενεργά το διεθνές μας χαρτοφυλάκιο προϊόντων στο μέλλον, για να μας ξεχωρίσει ακόμη περισσότερο από τον ανταγωνισμό». Σε συνδυασμό με τον σχεδιασμό υγρών επωνυμιών, που εισήγαγε η Deutsche Telekom το 2020, αυτή η αναπροσαρμογή ενισχύει την παρουσία της εταιρείας ως παγκόσμιας επωνυμίας. Ulrich Klenke: «Η παρουσία της επωνυμίας μας θα γίνει πιο ξεκάθαρη, πιο συνεπής και πιο κατανοητή πέρα ​​από τα διεθνή σύνορα – και επομένως πιο αποτελεσματική και πιο αποδοτική».


Η Deutsche Telekom θα χρησιμοποιήσει το αναθεωρημένο λογότυπο T για πρώτη φορά στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη (28 Φεβρουαρίου – 3 Μαρτίου 2022).
Η μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο θα εφαρμοστεί τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια, βελτιστοποιημένη από άποψη κόστους και αποδοτικά από πλευράς πόρων. Στο πρώτο βήμα, η εταιρεία θα αλλάξει τα ψηφιακά κανάλια, τις καμπάνιες επικοινωνίας και τις χορηγίες της. Οι αλλαγές στον φυσικό κόσμο, όπως στα κτίρια και στα καταστήματα, θα εφαρμοστούν στη συνέχεια. Τα στρατηγικά θεμέλια για τη νέα παρουσία της επωνυμίας αναπτύχθηκαν από το Group Brand Management της Deutsche Telekom. Η εφαρμογή του αφορούσε όλους τους σχετικούς τομείς εντός του Ομίλου και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη MetaDesign, Ντίσελντορφ.

Μια από τις πιο γνωστές και πιο πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως
Η Deutsche Telekom είναι μια από τις πιο πολύτιμες και γνωστές μάρκες παγκοσμίως. Οι ειδικοί στο «Brand Finance Global 500» κατατάσσουν αυτήν τη στιγμή την εταιρεία μεταξύ των 20 κορυφαίων παγκοσμίως και της πιο πολύτιμης μάρκας τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη μακράν. Σύμφωνα με τη μελέτη, ο Όμιλος έχει σκαρφαλώσει στη δεύτερη θέση μεταξύ των τηλεπικοινωνιών του κόσμου – πίσω από την Verizon και μπροστά από την AT&T και την China Mobile. Κατέχει επίσης τη δεύτερη θέση μεταξύ των κορυφαίων γερμανικών εταιρειών στον κόσμο, πίσω από τη Mercedes-Benz. Αυτά τα αποτελέσματα πιστοποιούν τη θετική επιχειρηματική ανάπτυξη της εταιρείας και την επιτυχημένη στρατηγική της επωνυμίας μας.

Βίντεο επωνυμίας “One Company. One Brand. Μία αποστολή":


- Η προσέγγιση μιας επωνυμίας δίνει έμφαση στη στρατηγική «Κορυφαία ψηφιακή τηλεπικοινωνία».
- Ομοιόμορφη διεθνής τοποθέτηση και αρχιτεκτονική της επωνυμίας
- Η Deutsche Telekom αναθεωρεί το λογότυπο T και αναθέτει σαφή ρόλο στο ματζέντα