Η SES επανατοποθετεί το Brand της με μια νέα τολμηρή εμφάνιση!

Η SES επανατοποθετεί το Brand της με μια νέα τολμηρή εμφάνιση!
Η νεοσύστατη SES, ένας από τους μεγαλύτερους φορείς εκμετάλλευσης δορυφόρων στον κόσμο που σχηματίστηκε μετά τη πρόσφατη συγχώνευσή της με την Intelsat, παρουσίασε σήμερα μια εντελώς νέα τολμηρή εμφάνιση μάρκας (Brand), σε μια κίνηση που σπάνια παρατηρείται στον κλάδο των δορυφόρων.

Κεντρικό στοιχείο αυτής της ανανέωσης της επωνυμίας είναι η δήλωση σκοπού, "Ο Χώρος θα Κάνει τη Διαφορά", η οποία υπογραμμίζει την αποστολή της εταιρείας και τον μετασχηματιστικό αντίκτυπο που επιδιώκει να επιτύχει στον κλάδο. Την έναρξη συνοδεύει το εταιρικό σλόγκαν, "Λύστε. Ενδυναμώστε. Πετάξτε.", το οποίο συνοψίζει τη δέσμευση της SES για επιχειρησιακή αριστεία και ηγεσία στην αγορά.
"Μέσω ερευνών πελατών που διεξήχθησαν πριν από τη συγχώνευση, κατέστη σαφές ότι χρειάζονται κάτι περισσότερο από δορυφορική συνδεσιμότητα", δήλωσε ο Adel Al-Saleh, Διευθύνων Σύμβουλος της SES. "Χρειάζονται έναν συνεργάτη διαστημικών λύσεων με την κλίμακα για να φτάσει στον κόσμο και τη φιλοδοξία να επαναπροσδιορίσει τι είναι δυνατό -- να υλοποιεί υποσχέσεις που προωθούν τη διαστημική βιομηχανία."
Η συγχώνευση δημιούργησε μια εταιρεία με σχεδόν 90 γεωστατικούς (GEO) και 30 δορυφόρους μέσης γήινης τροχιάς (MEO), καθώς και στρατηγική πρόσβαση σε δορυφόρους χαμηλής γήινης τροχιάς (LEO). Διαθέτει επίσης το μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών μεταξύ των φορέων εκμετάλλευσης δορυφόρων, παρέχοντας πρόσβαση παγκοσμίως μέσω 150 ιδιόκτητων και συνεργαζόμενων τηλεμεταφορών και 50 σημείων παρουσίας (PoP). Αλλά το μέγεθος από μόνο του δεν εγγυάται την επιτυχία στη σημερινή ανταγωνιστική διαστημική βιομηχανία. Το ισχυρότερο οικονομικό προφίλ της νέας SES θα επιτρέψει στην SES να επενδύει ετησίως σε αναδυόμενους τομείς και νέες τεχνολογίες για την εξερεύνηση νέων αγορών ανάπτυξης.
Αντλώντας έμπνευση από το Βόρειο Σέλας, η εταιρεία επέλεξε το μωβ ως κύριο χρώμα της. Αντιπροσωπεύει την εμπειρία, την ενότητα και την καινοτομία - ιδιότητες που καθορίζουν τη συγχωνευμένη εταιρεία. Η νέα ταυτότητα περιλαμβάνει πεζά πλάγια γράμματα και ένα κυκλικό εικονίδιο που ονομάζεται "The Orb" που διαθέτει τρεις αλληλένδετους κύκλους που συμβολίζουν τη μοναδική τοποθέτηση πολλαπλών τροχιών της SES, διασυνδεδεμένη με το επίγειο δίκτυό της.
Μαζί, αυτά τα στοιχεία αντιπροσωπεύουν μια ισχυρή υποδομή που ενδυναμώνει τους πελάτες με ανθεκτική, ασφαλή και προσαρμόσιμη συνδεσιμότητα. Η ανοιχτή αρχιτεκτονική της, η οποία βασίζεται σε πρότυπα, δείχνει τη δέσμευση της εταιρείας για συνεργασία και συνεργασία.
«Η διαστημική τεχνολογία αλλάζει ζωές κάθε μέρα, αλλά ο κλάδος μας την κάνει να φαίνεται τρομακτική και περίπλοκη», δήλωσε ο Al-Saleh. «Η νέα μας ταυτότητα είναι μια νέα τολμηρή υπόσχεση να μετατρέψουμε το διάστημα σε ένα απρόσκοπτο, προσβάσιμο μέρος του παγκόσμιου οικοσυστήματος - όπου η πολυπλοκότητα απλοποιείται, η ενσωμάτωση είναι απλή και οι πελάτες μας μπορούν να αναπτυχθούν και να ευδοκιμήσουν».