“Η Paramount κάνει εισβολή στα αθλητικά δικαιώματα του UEFA Champions League σε Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία και τα επερχόμενα στρατηγικά πλάνα της”!
“Η Paramount κάνει εισβολή στα αθλητικά δικαιώματα του UEFA Champions League στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Γερμανία και τα επερχόμενα στρατηγικά πλάνα της PSKY”! Η “Paramount (Sky Dance)” κάνει εισβολή στα αθλητικά δικαιώματα του UEFA Champions League στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Γερμανία προκειμένου να ενισχύσει την Streaming πλατφόρμα “Paramount+” και στις δυο πιο μεγάλες αγορές στην Ευρώπη, κατέχοντας ήδη την εμπειρία από τα αθλητικά δικαιώματα του UEFA Champions League στις Ηνωμένες Πολιτείες (μέσω του δικτύου CBS)! To “Paramount+” θα γίνει ο βασικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας του UEFA Champions League στις δυο μεγάλες αγορές και για τέσσερις σεζόν από το “2027-2028 έως και το 2030-2031”, παράλληλα επιβεβαιώνει στο ενημερωτικό σημείωμα (προς τους μετόχους), για τα επερχόμενα στρατηγικά πλάνα της PSKY...
Nicolas A.
…
Ενώ παράλληλα η “Paramount (Sky Dance)” συμμετέχει στις προκαταρκτικές προσφορές εξαγοράς της “Warner Bros Discovery (WBD)” είτε ως σύνολο, είτε μόνο για τα πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της WBD (που συμμετέχουν παράλληλα με πρόσφορες ξεχωριστά το “Netflix” και η “Comcast”), όπως “το HBO, η ταινιοθήκη της Warner Bros και το σύμπαν της DC Comics”.
“Τα επερχόμενα στρατηγικά πλάνα της PSKY”!
Έτσι επιβεβαιώνει στο ενημερωτικό σημείωμα (προς τους μετόχους) για τα επερχόμενα στρατηγικά πλάνα της PSKY, ότι λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα για να οικοδομήσουν μια ισχυρότερη και πιο ανθεκτική εταιρεία για το μέλλον, μέσω επενδύσεων σε εξαιρετική αφήγηση, καινοτόμο τεχνολογία και στρατηγικές ευκαιρίες ανάπτυξης, που θα διαμορφώσουν την επόμενη εποχή της ψυχαγωγίας. Έχοντας στη κατοχή της ένα εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο επωνυμιών και περιουσιακών στοιχείων παγκόσμιας κλάσης που συμπεριλαμβάνουν ανάμεσα τους “Paramount Pictures, Paramount Television Studios, CBS Television Network, CBS Studios, CBS News, CBS Sports, Τηλεοπτικοί Σταθμοί και Συνδικάτο, Paramount+, Pluto TV, Nickelodeon, MTV, BET, Comedy Central, Showtime και Skydance”.
Ενώ το όραμά της PSKY είναι να μετατρέψει την Paramount στο παγκόσμιο σπίτι αφήγησης ιστοριών παγκόσμιας κλάσης, με την υποστήριξη ενός από τα πιο ιστορικά στούντιο του κλάδου, του κορυφαίου δικτύου μετάδοσης και μιας παγκόσμιας, κλιμακωτής πλατφόρμας streaming που παρέχει προγράμματα που πρέπει να παρακολουθήσετε σε κοινό παντού. Για να το πετύχει αυτό, πρέπει να διασφαλιστεί ότι ο οργανισμός της PSKY είναι κατασκευασμένος για να λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του - εξοπλισμένος με τα κατάλληλα εργαλεία, πόρους και ταλέντο και εστιασμένος στην προώθηση βιώσιμης, μακροπρόθεσμης ανάπτυξης. Αποτελεσματικότητα σε ολόκληρο τον οργανισμό και παραμένοντας πιστοί στον κύριο σκοπό της PSKY: την αφήγηση ιστοριών.
Παράλληλα η PSKY έχει κάνει σημαντικά βήματα για να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητες στούντιο και διανομής υπό μια ενοποιημένη ηγεσία. Συγχωνεύθηκαν τα “Showtime/MTV Entertainment Studios, Nickelodeon Live Action και Skydance Television”, για να σχηματίσουν τα ανανεωμένα “Paramount Television Studios”. Παράλληλα, τα δίκτυα μέσων ενημέρωσης έχουν αναδιαρθρωθεί υπό μία ηγετική ομάδα για να συνδυάσουν την παραγωγική δραστηριότητα των ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και των στούντιο της CBS, σε τομείς όπως η ψυχαγωγία, ο αθλητισμός και οι ειδήσεις, με εμβληματικές μάρκες και πλατφόρμες καλωδιακής τηλεόρασης όπως “BET, Comedy Central, MTV και Nickelodeon”. Και οι δύο αλλαγές έγιναν με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης ευθυγράμμισης σε θέματα ηγεσίας, κατανομής πόρων και αποτελεσματικότητας, καθώς και δημιουργικής εστίασης.
Επιπλέον, λαμβάνουν αποφασιστικά μέτρα για να αναζωογονήσουν την απόδοση σε όλα τα στούντιο τους και ιδιαίτερα εντός της Paramount Pictures. Ταυτόχρονα, σχεδιάζουν να αυξήσουν την κινηματογραφική τους παραγωγή σε τουλάχιστον 15 ταινίες ετησίως ξεκινώντας από το 2026. Ενώ αυτή η διαδικασία ανασυγκρότησης θα χρειαστεί χρόνο, είναι βέβαιοι ότι η στρατηγική που ακολουθείτε δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουν ποιοτικές ταινίες που θα έχουν απήχηση στο κοινό παγκοσμίως και θα οδηγήσουν σε βιώσιμη ανάπτυξη.
Πέρα από τις κινηματογραφικές πρωτοβουλίες, αναμένουν μια σημαντική επέκταση της συνολικής τηλεοπτικής παραγωγής στα στούντιο τα επόμενα χρόνια, που θα περιλαμβάνει τίτλους που θα διανέμονται τόσο στις δικές τους πλατφόρμες όσο και θα παραχωρούνται με άδεια σε τρίτους. Συμπληρώνοντας αυτήν τη στρατηγική με συνεργασίες που διευρύνουν την εμβέλειά τους.
Συμπεριλαμβανομένης της επταετούς συμφωνίας για αποκλειστικά δικαιώματα μέσων ενημέρωσης με το UFC και της ιστορικής συμφωνίας με την Zuffa Boxing. Μια ευκαιρία που συμβαίνει μια φορά τη δεκαετία να γίνουν η αποκλειστική έδρα ενός μεγάλου παγκόσμιου αθλήματος - του πιο δημοφιλούς αθλήματος που διατίθεται μέσω ενός μόνο διανομέα - με σημαντικές εκδηλώσεις κάθε μήνα, στις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική και την Αυστραλία. Καθώς επεκτείνουν την ηγετική τους θέση στα ζωντανά αθλήματα, ενισχύουν επίσης τα θεμέλια της γραμμικής τους τηλεοπτικής δραστηριότητας - όπου το CBS συνεχίζει να αποτελεί βασικό μοχλό αύξησης εσόδων και κερδοφορίας.
Το CBS αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την Paramount και είναι απίστευτα ικανοποιημένοι με τη συνεχιζόμενη ισχυρή απόδοση των επιχειρήσεων ψυχαγωγίας, αθλητισμού και ειδήσεων - τόσο στο CBS όσο και στο Paramount+. Ενώ το συνολικό γραμμικό οικοσύστημα αντιμετωπίζει επίμονες διαρθρωτικές αντιξοότητες, το CBS συνεχίζει να αποδίδει καλά, τροφοδοτούμενο από ένα καταπληκτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει: “Tracker, NCIS, Boston Blue, Matlock, 60 Minutes, Survivor και CBS Sunday Morning”, καθώς και τις καλύτερες προσφορές του CBS Sports, συμπεριλαμβανομένων των “NFL, March Madness, UEFA Champions League, PGA Tour, The Masters, PGA Championship, NWSL και άλλων”.
Τέλος, έχουν τονίσει από την πρώτη μέρα, ότι η ενδυνάμωση των δημιουργικών τους συνεργατών μέσω της τεχνολογίας παραμένει κεντρική τους εστίαση. Καθώς διαμορφώνουν τον οδικό τους χάρτη για τομείς προτεραιότητας σε όλη την παραγωγή, βλέπουν μια απίστευτη ευκαιρία μπροστά να ενσωματώσουν την καινοτομία με σύνεση και υπευθυνότητα σε όλη την επιχείρηση. “Καθώς κάνουμε αυτό, θα βάζουμε πάντα τους δημιουργούς πάνω απ' όλα, καθώς επιδιώκουμε να παρέχουμε στους συνεργάτες μας τα καλύτερα εργαλεία και τεχνολογία. Για εμάς, η τεχνολογία θα υπηρετεί πάντα την τέχνη και ποτέ το αντίστροφο”. Μέσω αυτών των πρωτοβουλιών και επενδύσεων, ο στόχος τους είναι σαφής: να ενδυναμώσουν τις δημιουργικές τους ομάδες ώστε να παρέχουν περισσότερες ταινίες, τηλεόραση, αθλητικά, ειδήσεις και παιχνίδια υψηλής ποιότητας σε αυξανόμενο κοινό παγκοσμίως - με τρόπους που είναι πιο ευθυγραμμισμένοι, αποτελεσματικοί και προσανατολισμένοι στην απόδοση - ενώ παράλληλα συνεχίζουν να επενδύουν στρατηγικά σε τομείς όπου βλέπουν ουσιαστικές ευκαιρίες για ανάπτυξη.
Κλιμάκωση των Υπηρεσιών Streaming
Μεταξύ αυτών των ευκαιριών, η απευθείας επικοινωνία με τον καταναλωτή αποτελεί την κορυφαία μας προτεραιότητα (D2C), με την εξαιρετική αφήγηση ιστοριών να συνεχίζει να αποτελεί τον σημαντικότερο μοχλό αύξησης και πιστότητας των συνδρομητών. Σύμφωνα με αυτήν την εστίαση, αυξάνουν τις επενδύσεις τους σε ποιοτικό, αποκλειστικό προγραμματισμό σε όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες streaming. Αυτό περιλαμβάνει νέες σεζόν μερικών από τις πιο δημοφιλείς σειρές τους, συμπεριλαμβανομένου της 3ης σεζόν του “Tulsa King” (ο τίτλος με τις περισσότερες προβολές στο Paramount+ παγκοσμίως), “The Mayor of Kingstown” (τέταρτη σεζόν), η πολυαναμενόμενη δεύτερη σεζόν του “Landman”. Καθώς και οι πρόσφατα ανανεώσεις της επιτυχημένης σειράς “Dexter: Resurrection”, αλλά και οι πολυαναμενόμενες τελευταίες σεζόν των αγαπημένων σειρών “Yellowjackets και The Chi”.
Επίσης αναγνωρίζουν ότι τα ζωντανά αθλήματα αποτελούν μια ισχυρή μηχανή για τακτική αλληλεπίδραση - απευθυνόμενοι σε νέο κοινό, αυξάνοντας τη διατήρηση και υποστηρίζοντας τη δημιουργία εσόδων με την πάροδο του χρόνου. Αυτή η πεποίθηση είναι που στηρίζει τις μακροπρόθεσμες συμφωνίες τους για τα δικαιώματα μέσων ενημέρωσης με το “UFC” - ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αθλήματα με πάνω από 100 εκατομμύρια εγχώριους οπαδούς, το “Zuffa Boxing”, και την κορυφαία περιοδεία των “Professional Bull Riders, Unleash the Beast”, ξεκινώντας από τη σεζόν του 2026.
Είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για τα σχέδιά τους για το UFC, του οποίου το πρόγραμμα μηνιαίων εκδηλώσεων θα τους επιτρέψει να προσφέρουν μια σειρά ζωντανών αθλημάτων όλο το χρόνο, οδηγώντας σε ισχυρότερη εμπλοκή συνδρομητών και διατήρηση μετά τις μεγάλες εκδηλώσεις του CBS Sports. Επιπλέον, αφαιρώντας το δευτερεύον pay-per-view wall - ιστορικά ένα βασικό εμπόδιο για τους οπαδούς του UFC - κάνουν αυτές τις premium εκδηλώσεις διαθέσιμες σε κάθε συνδρομητή του Paramount+ χωρίς επιπλέον κόστος. Και είναι ενθουσιασμένοι που προσφέρουν αυτήν την εξαιρετική αξία, με το κόστος μιας ετήσιας συνδρομής στο Paramount+ να είναι μικρότερο από ένα μόνο event pay-per-view του UFC υπό προηγούμενη διανομή. Η μεγαλύτερη προσβασιμότητα θα οδηγήσει σε σημαντική σταδιακή αύξηση των συνδρομητών και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση σε ολόκληρη την πλατφόρμα του Paramount+, δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία τόσο για αυτούς, όσο και για το UFC.
Φυσικά, οι ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις είναι μόνο ένα μέρος του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με το κοινό. Για να διατηρήσουμε το Paramount+ φρέσκο και ελκυστικό, τα στούντιο μας θα συνεχίσουν να προωθούν πρωτότυπο περιεχόμενο, ενώ παράλληλα επεκτείνουμε την αδειοδότηση τρίτων, τόσο για τα Πρωτότυπα, όσο και για τον κατάλογο, ανανεώνοντας τη βιβλιοθήκη μας πιο τακτικά. Ταυτόχρονα, επενδύουν σε μια πιο ισορροπημένη, ετήσια στρατηγική προγραμματισμού για το πρόγραμμα streaming. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ημερολογίου κυκλοφορίας Πρωτότυπων προγραμμάτων με βασικές κυκλοφορίες κατανεμημένες σε όλο το έτος. Οι συνεχιζόμενες επενδύσεις στο Paramount+ ενισχύουν την αξία που προσφέρουν στους καταναλωτές.
Για να υποστηρίξουν αυτήν τη συνεχιζόμενη επένδυση, σχεδιάζουν να εφαρμόσουν αυξήσεις τιμών στις ΗΠΑ (στις αρχές του πρώτου τριμήνου του 2026), αλλά και επερχόμενες προσαρμογές τιμών στον Καναδά και την Αυστραλία. Αυτές οι αλλαγές θα τροφοδοτήσουν τη συνεχή επανεπένδυση στην εμπειρία χρήστη και θα προσφέρουν ένα ακόμη ισχυρότερο πρόγραμμα για τους πελάτες τους το επόμενο έτος και μετά. Εκτός από την παροχή ενός μεγαλύτερου, καλύτερου πακέτου στην Paramount+, εντείνουν την εστίασή τους στη βελτιστοποίηση της στρατηγικής διανομής για μακροπρόθεσμα έσοδα και κερδοφορία. Ενώ παραμένουν δεσμευμένοι στην επίτευξη κλίμακας από την οπτική γωνία των συνδρομητών, θα δώσουν προτεραιότητα στην ποιοτική ανάπτυξη που προσφέρουν ισχυρές αποδόσεις.
Αυτό περιλαμβάνει την απομάκρυνση από ορισμένα σκληρά πακέτα και συνδρομές χαμηλού περιθωρίου κέρδους, τη μείωση των επενδύσεων σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές χωρίς σαφή πορεία προς επαρκή κλίμακα, την απόσυρση δωρεάν δοκιμών και την αναθεώρηση των πρακτικών έκπτωσης. Στόχος τους είναι να δημιουργήσουν μια μεγάλη, πιστή και κερδοφόρα βάση συνδρομητών, διασφαλίζοντας ότι βελτιστοποιούν την ανάπτυξη, τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική αξία και υποστηρίζουν τις μελλοντικές επενδύσεις μέσω ορθών οικονομικών αποφάσεων.
Υπό τη νέα ηγεσία της PSKY, έχουν επίσης αναδιοργανώσει τις λειτουργίες streaming της Paramount για να επιτύχουν μεγαλύτερη ευθυγράμμιση μεταξύ των παγκόσμιων και περιφερειακών ομάδων τους. Αυτή η δομή επιτρέπει την ταχύτερη λήψη αποφάσεων, την πιο ευέλικτη εκτέλεση και μια συνεκτική στρατηγική περιεχομένου και διανομής σε όλες τις αγορές. Ενισχύουν επίσης τις επενδύσεις τους σε τοπικό περιεχόμενο σε βασικές περιοχές - συμπεριλαμβανομένης της Λατινικής Αμερικής, του Καναδά, και τμημάτων της EMEA (στις βασικές αγορές) - όπου βλέπουν σημαντικό αναπτυξιακό δυναμικό. Τέλος, κάνουν κρίσιμες αναβαθμίσεις στο backend των πλατφορμών streaming, ξεκινώντας με την εφαρμογή μιας ενοποιημένης τεχνολογικής στοίβας τόσο για το Paramount+, όσο και για το Pluto TV, η οποία θα βελτιώσει σημαντικά την απόδοση, θα αναβαθμίσει την εμπειρία του καταναλωτή και θα οδηγήσει σε ουσιαστική μείωση του κόστους.
Ταυτόχρονα, διερευνούν πώς να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν καλύτερα την Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλη την εξατομίκευση και τις προτάσεις, επιτρέποντας πιο έξυπνες και πιο ικανοποιητικές εμπειρίες για το κοινό, ενώ παράλληλα τροφοδοτούν τη συνεχή καινοτομία σε ολόκληρη την επιχείρηση.
Αύξηση της Αποδοτικότητας και Βελτιστοποίηση των Επενδύσεων σε Ολόκληρη την Επιχείρηση
Μια σημαντική προτεραιότητα τους είναι η ενίσχυση της αποδοτικότητας και η βελτιστοποίηση των επενδύσεων σε ολόκληρη την επιχείρηση, εξασφαλίζοντας πειθαρχημένη κατανομή πόρων που δημιουργεί μακροπρόθεσμη, βιώσιμη αξία - με ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία βιώσιμης ελεύθερης ταμειακής ροής μακροπρόθεσμα. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει την πραγματοποίηση στρατηγικών επενδύσεων στις επιχειρήσεις τους με βάση το μέγεθος των μελλοντικών ευκαιριών τους. Για παράδειγμα, στο streaming, θα επενδύσουν περισσότερους πόρους για να υποστηρίξουν τη μελλοντική ανάπτυξη, ενώ σε ορισμένους τομείς της γραμμικής επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, οι επενδυτικές αποφάσεις θα επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση της ταμειακής ροής. Καθώς ορισμένοι τομείς έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες, ενώ άλλοι απαιτούν πρόσθετη προσοχή και εστίαση. Ένα παράδειγμα είναι η επιχείρηση ψηφιακής διαφήμισης, η οποία δεν έχει ακόμη φτάσει στο αναπτυξιακό δυναμικό που γνωρίζουν ότι μπορεί να επιτύχει, παρά τη σημαντική αύξηση του χρόνου που αφιερώνεται, συμπεριλαμβανομένου του Pluto TV, όπου η αλληλεπίδραση συνεχίζει να αυξάνεται, ενώ υστερεί σε σχέση με άλλες υπηρεσίες FAST στην αγορά.
Ροές Εργασίας σε Όλη την Εταιρεία
Αυτές και άλλες συνεχιζόμενες προσπάθειες τροφοδοτούν το σχέδιο μετασχηματισμού της PSKY, το οποίο βασίζεται σε τέσσερις ροές εργασίας σε ολόκληρη την επιχείρηση, οι οποίες επικεντρώνονται στην πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της Paramount.
Ο πρώτος άξονας για ροές εργασίας είναι η μετατροπή της τεχνολογίας σε βασική ικανότητα της εταιρείας. Αυτό θα απαιτήσει την εξέλιξη της κουλτούρας τους, ώστε να υιοθετήσουν μια νοοτροπία δοκιμής και μάθησης - ενθαρρύνοντας τον πειραματισμό, επιτρέποντας τη λήψη αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα και μαθαίνοντας συνεχώς από τα αποτελέσματα. Ταυτόχρονα, προωθούν διάφορες πρωτοβουλίες καινοτομίας, όπως: μια πλατφόρμα σύγκλισης back-end για τις υπηρεσίες streaming έως τα μέσα του 2026, την ενοποίηση της εταιρείας σε ένα ενιαίο σύστημα ERP έως τις αρχές του 2027 και την αξιοποίηση της πλήρους κλίμακας της επιχείρησής τους για τη βελτιστοποίηση των δαπανών για το cloud computing. Αυτές οι πρωτοβουλίες έχουν νόημα από οικονομικής άποψης και επιταχύνουν την ικανότητά τους να παράγουν μελλοντικές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένων καλύτερων εμπειριών χρηστών, μηχανών συστάσεων για την ενίσχυση της αναζήτησης και της ανακάλυψης, και ενός επαναπροσδιορισμένου προϊόντος ψηφιακών διαφημίσεων.
Ο δεύτερος άξονας εργασίας είναι η ενίσχυση της βιομηχανικής αποδοτικότητας και της επεκτασιμότητας σε όλες τις δραστηριότητές τους. Κεντρικό στοιχείο αυτής της προσπάθειας είναι η έναρξη των Παγκόσμιων Λειτουργιών, μιας νέας επιχειρηματικής λειτουργίας που ενώνει τις Παγκόσμιες Επιχειρηματικές Υπηρεσίες, τις προμήθειες, τα ακίνητα και τις εγκαταστάσεις, την ασφάλεια και άλλες βασικές λειτουργίες. Ο στόχος είναι να απελευθερώσουν αξία, να προωθήσουν την αποδοτικότητα και να ενισχύσουν τα λειτουργικά τους θεμέλια ως “One Paramount”.
Ο οργανισμός τους για τις Παγκόσμιες Επιχειρηματικές Υπηρεσίες ενοποιεί πολλές δραστηριότητες εταιρικών και επιχειρηματικών μονάδων σε ολοκληρωμένες διαδικασίες που θα βελτιστοποιηθούν μέσω αυτοματισμού, Τεχνητής Νοημοσύνης και παγκόσμιου αποτυπώματος παράδοσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τομέας ακινήτων και εγκαταστάσεων εφαρμόζει ένα ισχυρό σχέδιο σε ολόκληρη την επιχείρηση για τη βελτιστοποίηση του αποτυπώματος τους, ώστε να ενοποιήσουν τις ομάδες – επιτρέποντας τη δημιουργική αριστεία, την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την αποτελεσματική αξιοποίηση του χώρου, καθώς εστιάζουν στην ενοποίηση των ιδιόκτητων εγκαταστάσεών τους, όπου είναι απαραίτητο.
Ο τρίτος άξονας εργασίας είναι η ενοποίηση του οργανισμού υπό σαφή και συνεκτική ηγεσία. Ενοποιώντας τις βασικές λειτουργίες όπου προσθέτουν τη μεγαλύτερη αξία, εξαλείφουν τις απολύσεις και ενθαρρύνουν την ισχυρότερη συνεργασία μεταξύ των ομάδων. Αναδιοργανώνουν την εταιρεία σε τρεις επιχειρηματικές μονάδες - “Studios, DTC, και TV Media” - βελτιστοποιώντας τις λειτουργίες και καταρρίπτοντας τα στεγανά. Αυτή η δομή διασφαλίζει ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται προς το συμφέρον της Paramount συνολικά, επιτρέποντας ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές επιλογές και διατηρώντας ευέλικτους και ευθυγραμμισμένους στόχους με το όραμά τους.
Ο τέταρτος άξονας εργασίας είναι η βελτιστοποίηση του εργατικού δυναμικού μας για το μέλλον. Αυτό αντιπροσωπεύει την κορύφωση των ευρύτερων προσπαθειών μετασχηματισμού μας. Στα τέλη Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της δέσμευσης για την οικοδόμηση ενός πιο αποτελεσματικού και αποτελεσματικά δομημένου οργανισμού, εφαρμόστηκε μια σημαντική μείωση του εργατικού δυναμικού, η οποία επηρέασε περίπου 1.000 υπαλλήλους σε όλη την εταιρεία. Αυτές ήταν δύσκολες αλλά απαραίτητες αποφάσεις και παραμένουν βαθιά ευγνώμονες για τις ουσιαστικές συνεισφορές όσων επηρεάστηκαν.
Στο πλαίσιο του ευρύτερου οργανωτικού τους μετασχηματισμού, έχουν λάβει σκόπιμα μέτρα για να εξομαλύνουν τη δομή τους και να ενισχύσουν την ευελιξία. Περίπου το ένα τέταρτο των ανώτερων αντιπροέδρων τους και άνω επηρεάστηκαν από τη μείωση του εργατικού δυναμικού, επιτρέποντάς τους να βελτιστοποιήσουν τη λήψη αποφάσεων και να μειώσουν τις τριβές που μπορούν να εμποδίσουν την προώθηση σπουδαίων ιδεών. Βελτιστοποιώντας τα ηγετικά τους επίπεδα και τη συνολική βάση ταλέντων, είναι πλέον σε καλύτερη θέση να ευθυγραμμίσουν τους πόρους με τις στρατηγικές τους προτεραιότητες και να επενδύσουν με τόλμη σε τομείς με το μεγαλύτερο μακροπρόθεσμο δυναμικό.
Για να αξιοποιήσουν περαιτέρω το πλήρες δυναμικό της Paramount και να δημιουργήσουν έναν πιο συνδεδεμένο, ευέλικτο οργανισμό, εισαγάγουν επίσης ένα σταδιακό σχέδιο επιστροφής στο γραφείο από τον Ιανουάριο του 2026.
Σύμφωνα με αυτό το σχέδιο, οι εργαζόμενοι θα μεταβούν στο γραφείο πλήρους απασχόλησης, πέντε ημέρες την εβδομάδα. Στη Φάση 1, στους εργαζόμενους στα γραφεία τους στο Λος Άντζελες και τη Νέα Υόρκη, σε επίπεδο Αντιπροέδρου και χαμηλότερο, προσφέρθηκε η επιλογή ενός πακέτου εθελούσιας αποχώρησης, εάν δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν να επιστρέψουν στο γραφείο πλήρους απασχόλησης και περίπου 600 εργαζόμενοι επέλεξαν αυτήν την επιλογή.
Εκτός από αυτούς τους τέσσερις άξονες εργασίας σε ολόκληρη την επιχείρηση, διεξάγουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική αναθεώρηση των περιουσιακών τους στοιχείων για να διασφαλίσουν τη συνεχή εστίαση στις τρεις προτεραιότητές τους στην PSKY.
Στο πλαίσιο αυτής της αναθεώρησης, έχουν εκποιήσει την “Televisión Federal, ή Telefe”, στην Αργεντινή, η οποία λειτουργεί τηλεοπτικούς σταθμούς στο Μπουένος Άιρες και σε άλλες εγχώριες αγορές και διατηρεί συμφωνίες διανομής με παρόχους FTA και Pay-TV σε όλη την Αργεντινή και σε επιλεγμένες διεθνείς περιοχές. Ομοίως, βρίσκονται στη διαδικασία εκποίησης της “Chilevision” στη Χιλή, την οποία αναμένουν να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026. Αυτές οι εκποιήσεις, που έχουν αναγνωριστεί ως μη βασικές για τη μελλοντική τους ανάπτυξη, θα βελτιστοποιήσουν τις λειτουργίες και θα μειώσουν το εργατικό δυναμικό τους κατά περίπου 1.600 επιπλέον υπαλλήλους.
Εξοικονόμηση Μετασχηματισμού
Από τις αναμενόμενες συνολικές βελτιώσεις απόδοσης άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, περισσότερα από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε λειτουργικές εξοικονομήσεις θα έχουν εκτελεσθεί μεταξύ της ανακοίνωσης της συμφωνίας και του τέλους του τρέχοντος έτους, με επιπλέον 1 δισεκατομμύριο δολάρια και άνω σε λειτουργικές δράσεις να έχουν προγραμματιστεί για το 2026. Έτσι αναμένουν να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα μετασχηματισμού τους μέχρι το τέλος του 2027. Η επίτευξη αυτών των βελτιώσεων απόδοσης θα απαιτήσει στοχευμένες εφάπαξ επενδύσεις, που εκτιμώνται σε περίπου 800 εκατομμύρια δολάρια το 2026 και μεταξύ 400 και 500 εκατομμυρίων δολαρίων το 2027.
Ενώ βελτιστοποιούν την επιχείρηση, αναγνωρίζουν ότι η ανάπτυξη δεν μπορεί να επιτευχθεί μέσω της μείωσης του κόστους. Συνεπώς, ένα μέρος των εξοικονομήσεων που θα προκύψουν μέσω του προγράμματος μετασχηματισμού τους, θα επανεπενδυθούν σε επενδύσεις ανάπτυξης σε τομείς όπως ο προγραμματισμός, η τεχνολογία και οι στρατηγικές συνεργασίες. Ταυτόχρονα, θα αξιολογήσουν αυστηρά άλλους τομείς δαπανών για να μεγιστοποιήσουμε τα περιθώρια κέρδους και να προωθήσουν ισχυρή δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών. Για τον σκοπό αυτό, αναμένουν να πραγματοποιήσουν σταδιακές επενδύσεις σε προγράμματα το 2026 άνω των 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι οποίες περιλαμβάνουν τις επενδύσεις σε DTC στο UFC, το Paramount+ Originals και σε άδειες τρίτων για καταλόγους, καθώς και την αύξηση του αριθμού των ταινιών τους.
…
…
Blog Σχόλιο: Θα υπάρξει διεθνή έκδοση “Pluto TV”, που να εξυπηρετεί και τις πιο μικρότερες αγορές του “Rest Of Europe” (?)!
Πάντως παρόλο την μεγάλη οικονομική ευρωστία της PSKY, είναι πολύ κρίμα, που οι Ευρωπαίοι Μουσικόφιλοι θα στερηθούν από την Πρωτοχρονιά του 2026, το γραμμικό μουσικό χαρτοφυλάκιο καναλιών του MTV “MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, Club MTV, MTV Live και MTV Hits”! Μια και οι αναπτυσσόμενες Streaming μουσικές εκδόσεις του MTV, δεν διατίθενται αντίστοιχα και σε μια διεθνή έκδοση “Pluto TV” (Δωρεάν Fast TV πλατφόρμα, με υποστήριξη διαφημίσεων), που να εξυπηρετεί πέρα από τις πέντε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, συνολικά και τις πιο μικρότερες αγορές του “Rest Of Europe”! Ενώ ταυτόχρονα παραμένει ανεκμετάλλευτη η τεράστια μουσική Βιντεοθήκη του MTV σε “Λονδίνο, Άμστερνταμ, Βερολίνο και Αμερική”, με περιεχόμενο σπάνιων μουσικών Βιντεοκλίπ, που δεν είναι διαθέσιμα ούτε και στο YouTube! Αυτή η τεράστια μουσική Βιντεοθήκη του MTV θα έπρεπε να είναι ο οδηγός ανάπτυξης για τις θεματικές μουσικές εκδόσεις των Streaming MTV στο “Pluto TV”, έχοντας ως παρακαταθήκη και τον επιτυχημένο προγραμματισμό των επιμελημένων μουσικών εκπομπών του “MTV GSA” την τριετία 2022 – 2025, που επίσης μπορεί να δώσει ιδέες για θεματικά Fast μουσικά κανάλια ροής στο “Pluto TV”!
“Η ζωή είναι Μουσική και όχι μόνο Ταινίες, Σειρές και Αθλητικά και προπάντων Άθλια Reality”!
Nicolas A.
Nicolas A.
…
Ενώ παράλληλα η “Paramount (Sky Dance)” συμμετέχει στις προκαταρκτικές προσφορές εξαγοράς της “Warner Bros Discovery (WBD)” είτε ως σύνολο, είτε μόνο για τα πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της WBD (που συμμετέχουν παράλληλα με πρόσφορες ξεχωριστά το “Netflix” και η “Comcast”), όπως “το HBO, η ταινιοθήκη της Warner Bros και το σύμπαν της DC Comics”.
“Τα επερχόμενα στρατηγικά πλάνα της PSKY”!
Έτσι επιβεβαιώνει στο ενημερωτικό σημείωμα (προς τους μετόχους) για τα επερχόμενα στρατηγικά πλάνα της PSKY, ότι λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα για να οικοδομήσουν μια ισχυρότερη και πιο ανθεκτική εταιρεία για το μέλλον, μέσω επενδύσεων σε εξαιρετική αφήγηση, καινοτόμο τεχνολογία και στρατηγικές ευκαιρίες ανάπτυξης, που θα διαμορφώσουν την επόμενη εποχή της ψυχαγωγίας. Έχοντας στη κατοχή της ένα εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο επωνυμιών και περιουσιακών στοιχείων παγκόσμιας κλάσης που συμπεριλαμβάνουν ανάμεσα τους “Paramount Pictures, Paramount Television Studios, CBS Television Network, CBS Studios, CBS News, CBS Sports, Τηλεοπτικοί Σταθμοί και Συνδικάτο, Paramount+, Pluto TV, Nickelodeon, MTV, BET, Comedy Central, Showtime και Skydance”.
Ενώ το όραμά της PSKY είναι να μετατρέψει την Paramount στο παγκόσμιο σπίτι αφήγησης ιστοριών παγκόσμιας κλάσης, με την υποστήριξη ενός από τα πιο ιστορικά στούντιο του κλάδου, του κορυφαίου δικτύου μετάδοσης και μιας παγκόσμιας, κλιμακωτής πλατφόρμας streaming που παρέχει προγράμματα που πρέπει να παρακολουθήσετε σε κοινό παντού. Για να το πετύχει αυτό, πρέπει να διασφαλιστεί ότι ο οργανισμός της PSKY είναι κατασκευασμένος για να λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του - εξοπλισμένος με τα κατάλληλα εργαλεία, πόρους και ταλέντο και εστιασμένος στην προώθηση βιώσιμης, μακροπρόθεσμης ανάπτυξης. Αποτελεσματικότητα σε ολόκληρο τον οργανισμό και παραμένοντας πιστοί στον κύριο σκοπό της PSKY: την αφήγηση ιστοριών.
Παράλληλα η PSKY έχει κάνει σημαντικά βήματα για να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητες στούντιο και διανομής υπό μια ενοποιημένη ηγεσία. Συγχωνεύθηκαν τα “Showtime/MTV Entertainment Studios, Nickelodeon Live Action και Skydance Television”, για να σχηματίσουν τα ανανεωμένα “Paramount Television Studios”. Παράλληλα, τα δίκτυα μέσων ενημέρωσης έχουν αναδιαρθρωθεί υπό μία ηγετική ομάδα για να συνδυάσουν την παραγωγική δραστηριότητα των ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και των στούντιο της CBS, σε τομείς όπως η ψυχαγωγία, ο αθλητισμός και οι ειδήσεις, με εμβληματικές μάρκες και πλατφόρμες καλωδιακής τηλεόρασης όπως “BET, Comedy Central, MTV και Nickelodeon”. Και οι δύο αλλαγές έγιναν με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης ευθυγράμμισης σε θέματα ηγεσίας, κατανομής πόρων και αποτελεσματικότητας, καθώς και δημιουργικής εστίασης.
Επιπλέον, λαμβάνουν αποφασιστικά μέτρα για να αναζωογονήσουν την απόδοση σε όλα τα στούντιο τους και ιδιαίτερα εντός της Paramount Pictures. Ταυτόχρονα, σχεδιάζουν να αυξήσουν την κινηματογραφική τους παραγωγή σε τουλάχιστον 15 ταινίες ετησίως ξεκινώντας από το 2026. Ενώ αυτή η διαδικασία ανασυγκρότησης θα χρειαστεί χρόνο, είναι βέβαιοι ότι η στρατηγική που ακολουθείτε δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουν ποιοτικές ταινίες που θα έχουν απήχηση στο κοινό παγκοσμίως και θα οδηγήσουν σε βιώσιμη ανάπτυξη.
Πέρα από τις κινηματογραφικές πρωτοβουλίες, αναμένουν μια σημαντική επέκταση της συνολικής τηλεοπτικής παραγωγής στα στούντιο τα επόμενα χρόνια, που θα περιλαμβάνει τίτλους που θα διανέμονται τόσο στις δικές τους πλατφόρμες όσο και θα παραχωρούνται με άδεια σε τρίτους. Συμπληρώνοντας αυτήν τη στρατηγική με συνεργασίες που διευρύνουν την εμβέλειά τους.
Συμπεριλαμβανομένης της επταετούς συμφωνίας για αποκλειστικά δικαιώματα μέσων ενημέρωσης με το UFC και της ιστορικής συμφωνίας με την Zuffa Boxing. Μια ευκαιρία που συμβαίνει μια φορά τη δεκαετία να γίνουν η αποκλειστική έδρα ενός μεγάλου παγκόσμιου αθλήματος - του πιο δημοφιλούς αθλήματος που διατίθεται μέσω ενός μόνο διανομέα - με σημαντικές εκδηλώσεις κάθε μήνα, στις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική και την Αυστραλία. Καθώς επεκτείνουν την ηγετική τους θέση στα ζωντανά αθλήματα, ενισχύουν επίσης τα θεμέλια της γραμμικής τους τηλεοπτικής δραστηριότητας - όπου το CBS συνεχίζει να αποτελεί βασικό μοχλό αύξησης εσόδων και κερδοφορίας.
Το CBS αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την Paramount και είναι απίστευτα ικανοποιημένοι με τη συνεχιζόμενη ισχυρή απόδοση των επιχειρήσεων ψυχαγωγίας, αθλητισμού και ειδήσεων - τόσο στο CBS όσο και στο Paramount+. Ενώ το συνολικό γραμμικό οικοσύστημα αντιμετωπίζει επίμονες διαρθρωτικές αντιξοότητες, το CBS συνεχίζει να αποδίδει καλά, τροφοδοτούμενο από ένα καταπληκτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει: “Tracker, NCIS, Boston Blue, Matlock, 60 Minutes, Survivor και CBS Sunday Morning”, καθώς και τις καλύτερες προσφορές του CBS Sports, συμπεριλαμβανομένων των “NFL, March Madness, UEFA Champions League, PGA Tour, The Masters, PGA Championship, NWSL και άλλων”.
Τέλος, έχουν τονίσει από την πρώτη μέρα, ότι η ενδυνάμωση των δημιουργικών τους συνεργατών μέσω της τεχνολογίας παραμένει κεντρική τους εστίαση. Καθώς διαμορφώνουν τον οδικό τους χάρτη για τομείς προτεραιότητας σε όλη την παραγωγή, βλέπουν μια απίστευτη ευκαιρία μπροστά να ενσωματώσουν την καινοτομία με σύνεση και υπευθυνότητα σε όλη την επιχείρηση. “Καθώς κάνουμε αυτό, θα βάζουμε πάντα τους δημιουργούς πάνω απ' όλα, καθώς επιδιώκουμε να παρέχουμε στους συνεργάτες μας τα καλύτερα εργαλεία και τεχνολογία. Για εμάς, η τεχνολογία θα υπηρετεί πάντα την τέχνη και ποτέ το αντίστροφο”. Μέσω αυτών των πρωτοβουλιών και επενδύσεων, ο στόχος τους είναι σαφής: να ενδυναμώσουν τις δημιουργικές τους ομάδες ώστε να παρέχουν περισσότερες ταινίες, τηλεόραση, αθλητικά, ειδήσεις και παιχνίδια υψηλής ποιότητας σε αυξανόμενο κοινό παγκοσμίως - με τρόπους που είναι πιο ευθυγραμμισμένοι, αποτελεσματικοί και προσανατολισμένοι στην απόδοση - ενώ παράλληλα συνεχίζουν να επενδύουν στρατηγικά σε τομείς όπου βλέπουν ουσιαστικές ευκαιρίες για ανάπτυξη.
Κλιμάκωση των Υπηρεσιών Streaming
Μεταξύ αυτών των ευκαιριών, η απευθείας επικοινωνία με τον καταναλωτή αποτελεί την κορυφαία μας προτεραιότητα (D2C), με την εξαιρετική αφήγηση ιστοριών να συνεχίζει να αποτελεί τον σημαντικότερο μοχλό αύξησης και πιστότητας των συνδρομητών. Σύμφωνα με αυτήν την εστίαση, αυξάνουν τις επενδύσεις τους σε ποιοτικό, αποκλειστικό προγραμματισμό σε όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες streaming. Αυτό περιλαμβάνει νέες σεζόν μερικών από τις πιο δημοφιλείς σειρές τους, συμπεριλαμβανομένου της 3ης σεζόν του “Tulsa King” (ο τίτλος με τις περισσότερες προβολές στο Paramount+ παγκοσμίως), “The Mayor of Kingstown” (τέταρτη σεζόν), η πολυαναμενόμενη δεύτερη σεζόν του “Landman”. Καθώς και οι πρόσφατα ανανεώσεις της επιτυχημένης σειράς “Dexter: Resurrection”, αλλά και οι πολυαναμενόμενες τελευταίες σεζόν των αγαπημένων σειρών “Yellowjackets και The Chi”.
Επίσης αναγνωρίζουν ότι τα ζωντανά αθλήματα αποτελούν μια ισχυρή μηχανή για τακτική αλληλεπίδραση - απευθυνόμενοι σε νέο κοινό, αυξάνοντας τη διατήρηση και υποστηρίζοντας τη δημιουργία εσόδων με την πάροδο του χρόνου. Αυτή η πεποίθηση είναι που στηρίζει τις μακροπρόθεσμες συμφωνίες τους για τα δικαιώματα μέσων ενημέρωσης με το “UFC” - ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αθλήματα με πάνω από 100 εκατομμύρια εγχώριους οπαδούς, το “Zuffa Boxing”, και την κορυφαία περιοδεία των “Professional Bull Riders, Unleash the Beast”, ξεκινώντας από τη σεζόν του 2026.
Είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για τα σχέδιά τους για το UFC, του οποίου το πρόγραμμα μηνιαίων εκδηλώσεων θα τους επιτρέψει να προσφέρουν μια σειρά ζωντανών αθλημάτων όλο το χρόνο, οδηγώντας σε ισχυρότερη εμπλοκή συνδρομητών και διατήρηση μετά τις μεγάλες εκδηλώσεις του CBS Sports. Επιπλέον, αφαιρώντας το δευτερεύον pay-per-view wall - ιστορικά ένα βασικό εμπόδιο για τους οπαδούς του UFC - κάνουν αυτές τις premium εκδηλώσεις διαθέσιμες σε κάθε συνδρομητή του Paramount+ χωρίς επιπλέον κόστος. Και είναι ενθουσιασμένοι που προσφέρουν αυτήν την εξαιρετική αξία, με το κόστος μιας ετήσιας συνδρομής στο Paramount+ να είναι μικρότερο από ένα μόνο event pay-per-view του UFC υπό προηγούμενη διανομή. Η μεγαλύτερη προσβασιμότητα θα οδηγήσει σε σημαντική σταδιακή αύξηση των συνδρομητών και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση σε ολόκληρη την πλατφόρμα του Paramount+, δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία τόσο για αυτούς, όσο και για το UFC.
Φυσικά, οι ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις είναι μόνο ένα μέρος του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με το κοινό. Για να διατηρήσουμε το Paramount+ φρέσκο και ελκυστικό, τα στούντιο μας θα συνεχίσουν να προωθούν πρωτότυπο περιεχόμενο, ενώ παράλληλα επεκτείνουμε την αδειοδότηση τρίτων, τόσο για τα Πρωτότυπα, όσο και για τον κατάλογο, ανανεώνοντας τη βιβλιοθήκη μας πιο τακτικά. Ταυτόχρονα, επενδύουν σε μια πιο ισορροπημένη, ετήσια στρατηγική προγραμματισμού για το πρόγραμμα streaming. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ημερολογίου κυκλοφορίας Πρωτότυπων προγραμμάτων με βασικές κυκλοφορίες κατανεμημένες σε όλο το έτος. Οι συνεχιζόμενες επενδύσεις στο Paramount+ ενισχύουν την αξία που προσφέρουν στους καταναλωτές.
Για να υποστηρίξουν αυτήν τη συνεχιζόμενη επένδυση, σχεδιάζουν να εφαρμόσουν αυξήσεις τιμών στις ΗΠΑ (στις αρχές του πρώτου τριμήνου του 2026), αλλά και επερχόμενες προσαρμογές τιμών στον Καναδά και την Αυστραλία. Αυτές οι αλλαγές θα τροφοδοτήσουν τη συνεχή επανεπένδυση στην εμπειρία χρήστη και θα προσφέρουν ένα ακόμη ισχυρότερο πρόγραμμα για τους πελάτες τους το επόμενο έτος και μετά. Εκτός από την παροχή ενός μεγαλύτερου, καλύτερου πακέτου στην Paramount+, εντείνουν την εστίασή τους στη βελτιστοποίηση της στρατηγικής διανομής για μακροπρόθεσμα έσοδα και κερδοφορία. Ενώ παραμένουν δεσμευμένοι στην επίτευξη κλίμακας από την οπτική γωνία των συνδρομητών, θα δώσουν προτεραιότητα στην ποιοτική ανάπτυξη που προσφέρουν ισχυρές αποδόσεις.
Αυτό περιλαμβάνει την απομάκρυνση από ορισμένα σκληρά πακέτα και συνδρομές χαμηλού περιθωρίου κέρδους, τη μείωση των επενδύσεων σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές χωρίς σαφή πορεία προς επαρκή κλίμακα, την απόσυρση δωρεάν δοκιμών και την αναθεώρηση των πρακτικών έκπτωσης. Στόχος τους είναι να δημιουργήσουν μια μεγάλη, πιστή και κερδοφόρα βάση συνδρομητών, διασφαλίζοντας ότι βελτιστοποιούν την ανάπτυξη, τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική αξία και υποστηρίζουν τις μελλοντικές επενδύσεις μέσω ορθών οικονομικών αποφάσεων.
Υπό τη νέα ηγεσία της PSKY, έχουν επίσης αναδιοργανώσει τις λειτουργίες streaming της Paramount για να επιτύχουν μεγαλύτερη ευθυγράμμιση μεταξύ των παγκόσμιων και περιφερειακών ομάδων τους. Αυτή η δομή επιτρέπει την ταχύτερη λήψη αποφάσεων, την πιο ευέλικτη εκτέλεση και μια συνεκτική στρατηγική περιεχομένου και διανομής σε όλες τις αγορές. Ενισχύουν επίσης τις επενδύσεις τους σε τοπικό περιεχόμενο σε βασικές περιοχές - συμπεριλαμβανομένης της Λατινικής Αμερικής, του Καναδά, και τμημάτων της EMEA (στις βασικές αγορές) - όπου βλέπουν σημαντικό αναπτυξιακό δυναμικό. Τέλος, κάνουν κρίσιμες αναβαθμίσεις στο backend των πλατφορμών streaming, ξεκινώντας με την εφαρμογή μιας ενοποιημένης τεχνολογικής στοίβας τόσο για το Paramount+, όσο και για το Pluto TV, η οποία θα βελτιώσει σημαντικά την απόδοση, θα αναβαθμίσει την εμπειρία του καταναλωτή και θα οδηγήσει σε ουσιαστική μείωση του κόστους.
Ταυτόχρονα, διερευνούν πώς να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν καλύτερα την Τεχνητή Νοημοσύνη σε όλη την εξατομίκευση και τις προτάσεις, επιτρέποντας πιο έξυπνες και πιο ικανοποιητικές εμπειρίες για το κοινό, ενώ παράλληλα τροφοδοτούν τη συνεχή καινοτομία σε ολόκληρη την επιχείρηση.
Αύξηση της Αποδοτικότητας και Βελτιστοποίηση των Επενδύσεων σε Ολόκληρη την Επιχείρηση
Μια σημαντική προτεραιότητα τους είναι η ενίσχυση της αποδοτικότητας και η βελτιστοποίηση των επενδύσεων σε ολόκληρη την επιχείρηση, εξασφαλίζοντας πειθαρχημένη κατανομή πόρων που δημιουργεί μακροπρόθεσμη, βιώσιμη αξία - με ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία βιώσιμης ελεύθερης ταμειακής ροής μακροπρόθεσμα. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει την πραγματοποίηση στρατηγικών επενδύσεων στις επιχειρήσεις τους με βάση το μέγεθος των μελλοντικών ευκαιριών τους. Για παράδειγμα, στο streaming, θα επενδύσουν περισσότερους πόρους για να υποστηρίξουν τη μελλοντική ανάπτυξη, ενώ σε ορισμένους τομείς της γραμμικής επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, οι επενδυτικές αποφάσεις θα επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση της ταμειακής ροής. Καθώς ορισμένοι τομείς έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες, ενώ άλλοι απαιτούν πρόσθετη προσοχή και εστίαση. Ένα παράδειγμα είναι η επιχείρηση ψηφιακής διαφήμισης, η οποία δεν έχει ακόμη φτάσει στο αναπτυξιακό δυναμικό που γνωρίζουν ότι μπορεί να επιτύχει, παρά τη σημαντική αύξηση του χρόνου που αφιερώνεται, συμπεριλαμβανομένου του Pluto TV, όπου η αλληλεπίδραση συνεχίζει να αυξάνεται, ενώ υστερεί σε σχέση με άλλες υπηρεσίες FAST στην αγορά.
Ροές Εργασίας σε Όλη την Εταιρεία
Αυτές και άλλες συνεχιζόμενες προσπάθειες τροφοδοτούν το σχέδιο μετασχηματισμού της PSKY, το οποίο βασίζεται σε τέσσερις ροές εργασίας σε ολόκληρη την επιχείρηση, οι οποίες επικεντρώνονται στην πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της Paramount.
Ο πρώτος άξονας για ροές εργασίας είναι η μετατροπή της τεχνολογίας σε βασική ικανότητα της εταιρείας. Αυτό θα απαιτήσει την εξέλιξη της κουλτούρας τους, ώστε να υιοθετήσουν μια νοοτροπία δοκιμής και μάθησης - ενθαρρύνοντας τον πειραματισμό, επιτρέποντας τη λήψη αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα και μαθαίνοντας συνεχώς από τα αποτελέσματα. Ταυτόχρονα, προωθούν διάφορες πρωτοβουλίες καινοτομίας, όπως: μια πλατφόρμα σύγκλισης back-end για τις υπηρεσίες streaming έως τα μέσα του 2026, την ενοποίηση της εταιρείας σε ένα ενιαίο σύστημα ERP έως τις αρχές του 2027 και την αξιοποίηση της πλήρους κλίμακας της επιχείρησής τους για τη βελτιστοποίηση των δαπανών για το cloud computing. Αυτές οι πρωτοβουλίες έχουν νόημα από οικονομικής άποψης και επιταχύνουν την ικανότητά τους να παράγουν μελλοντικές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένων καλύτερων εμπειριών χρηστών, μηχανών συστάσεων για την ενίσχυση της αναζήτησης και της ανακάλυψης, και ενός επαναπροσδιορισμένου προϊόντος ψηφιακών διαφημίσεων.
Ο δεύτερος άξονας εργασίας είναι η ενίσχυση της βιομηχανικής αποδοτικότητας και της επεκτασιμότητας σε όλες τις δραστηριότητές τους. Κεντρικό στοιχείο αυτής της προσπάθειας είναι η έναρξη των Παγκόσμιων Λειτουργιών, μιας νέας επιχειρηματικής λειτουργίας που ενώνει τις Παγκόσμιες Επιχειρηματικές Υπηρεσίες, τις προμήθειες, τα ακίνητα και τις εγκαταστάσεις, την ασφάλεια και άλλες βασικές λειτουργίες. Ο στόχος είναι να απελευθερώσουν αξία, να προωθήσουν την αποδοτικότητα και να ενισχύσουν τα λειτουργικά τους θεμέλια ως “One Paramount”.
Ο οργανισμός τους για τις Παγκόσμιες Επιχειρηματικές Υπηρεσίες ενοποιεί πολλές δραστηριότητες εταιρικών και επιχειρηματικών μονάδων σε ολοκληρωμένες διαδικασίες που θα βελτιστοποιηθούν μέσω αυτοματισμού, Τεχνητής Νοημοσύνης και παγκόσμιου αποτυπώματος παράδοσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τομέας ακινήτων και εγκαταστάσεων εφαρμόζει ένα ισχυρό σχέδιο σε ολόκληρη την επιχείρηση για τη βελτιστοποίηση του αποτυπώματος τους, ώστε να ενοποιήσουν τις ομάδες – επιτρέποντας τη δημιουργική αριστεία, την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την αποτελεσματική αξιοποίηση του χώρου, καθώς εστιάζουν στην ενοποίηση των ιδιόκτητων εγκαταστάσεών τους, όπου είναι απαραίτητο.
Ο τρίτος άξονας εργασίας είναι η ενοποίηση του οργανισμού υπό σαφή και συνεκτική ηγεσία. Ενοποιώντας τις βασικές λειτουργίες όπου προσθέτουν τη μεγαλύτερη αξία, εξαλείφουν τις απολύσεις και ενθαρρύνουν την ισχυρότερη συνεργασία μεταξύ των ομάδων. Αναδιοργανώνουν την εταιρεία σε τρεις επιχειρηματικές μονάδες - “Studios, DTC, και TV Media” - βελτιστοποιώντας τις λειτουργίες και καταρρίπτοντας τα στεγανά. Αυτή η δομή διασφαλίζει ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται προς το συμφέρον της Paramount συνολικά, επιτρέποντας ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές επιλογές και διατηρώντας ευέλικτους και ευθυγραμμισμένους στόχους με το όραμά τους.
Ο τέταρτος άξονας εργασίας είναι η βελτιστοποίηση του εργατικού δυναμικού μας για το μέλλον. Αυτό αντιπροσωπεύει την κορύφωση των ευρύτερων προσπαθειών μετασχηματισμού μας. Στα τέλη Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της δέσμευσης για την οικοδόμηση ενός πιο αποτελεσματικού και αποτελεσματικά δομημένου οργανισμού, εφαρμόστηκε μια σημαντική μείωση του εργατικού δυναμικού, η οποία επηρέασε περίπου 1.000 υπαλλήλους σε όλη την εταιρεία. Αυτές ήταν δύσκολες αλλά απαραίτητες αποφάσεις και παραμένουν βαθιά ευγνώμονες για τις ουσιαστικές συνεισφορές όσων επηρεάστηκαν.
Στο πλαίσιο του ευρύτερου οργανωτικού τους μετασχηματισμού, έχουν λάβει σκόπιμα μέτρα για να εξομαλύνουν τη δομή τους και να ενισχύσουν την ευελιξία. Περίπου το ένα τέταρτο των ανώτερων αντιπροέδρων τους και άνω επηρεάστηκαν από τη μείωση του εργατικού δυναμικού, επιτρέποντάς τους να βελτιστοποιήσουν τη λήψη αποφάσεων και να μειώσουν τις τριβές που μπορούν να εμποδίσουν την προώθηση σπουδαίων ιδεών. Βελτιστοποιώντας τα ηγετικά τους επίπεδα και τη συνολική βάση ταλέντων, είναι πλέον σε καλύτερη θέση να ευθυγραμμίσουν τους πόρους με τις στρατηγικές τους προτεραιότητες και να επενδύσουν με τόλμη σε τομείς με το μεγαλύτερο μακροπρόθεσμο δυναμικό.
Για να αξιοποιήσουν περαιτέρω το πλήρες δυναμικό της Paramount και να δημιουργήσουν έναν πιο συνδεδεμένο, ευέλικτο οργανισμό, εισαγάγουν επίσης ένα σταδιακό σχέδιο επιστροφής στο γραφείο από τον Ιανουάριο του 2026.
Σύμφωνα με αυτό το σχέδιο, οι εργαζόμενοι θα μεταβούν στο γραφείο πλήρους απασχόλησης, πέντε ημέρες την εβδομάδα. Στη Φάση 1, στους εργαζόμενους στα γραφεία τους στο Λος Άντζελες και τη Νέα Υόρκη, σε επίπεδο Αντιπροέδρου και χαμηλότερο, προσφέρθηκε η επιλογή ενός πακέτου εθελούσιας αποχώρησης, εάν δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν να επιστρέψουν στο γραφείο πλήρους απασχόλησης και περίπου 600 εργαζόμενοι επέλεξαν αυτήν την επιλογή.
Εκτός από αυτούς τους τέσσερις άξονες εργασίας σε ολόκληρη την επιχείρηση, διεξάγουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική αναθεώρηση των περιουσιακών τους στοιχείων για να διασφαλίσουν τη συνεχή εστίαση στις τρεις προτεραιότητές τους στην PSKY.
Στο πλαίσιο αυτής της αναθεώρησης, έχουν εκποιήσει την “Televisión Federal, ή Telefe”, στην Αργεντινή, η οποία λειτουργεί τηλεοπτικούς σταθμούς στο Μπουένος Άιρες και σε άλλες εγχώριες αγορές και διατηρεί συμφωνίες διανομής με παρόχους FTA και Pay-TV σε όλη την Αργεντινή και σε επιλεγμένες διεθνείς περιοχές. Ομοίως, βρίσκονται στη διαδικασία εκποίησης της “Chilevision” στη Χιλή, την οποία αναμένουν να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026. Αυτές οι εκποιήσεις, που έχουν αναγνωριστεί ως μη βασικές για τη μελλοντική τους ανάπτυξη, θα βελτιστοποιήσουν τις λειτουργίες και θα μειώσουν το εργατικό δυναμικό τους κατά περίπου 1.600 επιπλέον υπαλλήλους.
Εξοικονόμηση Μετασχηματισμού
Από τις αναμενόμενες συνολικές βελτιώσεις απόδοσης άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, περισσότερα από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε λειτουργικές εξοικονομήσεις θα έχουν εκτελεσθεί μεταξύ της ανακοίνωσης της συμφωνίας και του τέλους του τρέχοντος έτους, με επιπλέον 1 δισεκατομμύριο δολάρια και άνω σε λειτουργικές δράσεις να έχουν προγραμματιστεί για το 2026. Έτσι αναμένουν να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα μετασχηματισμού τους μέχρι το τέλος του 2027. Η επίτευξη αυτών των βελτιώσεων απόδοσης θα απαιτήσει στοχευμένες εφάπαξ επενδύσεις, που εκτιμώνται σε περίπου 800 εκατομμύρια δολάρια το 2026 και μεταξύ 400 και 500 εκατομμυρίων δολαρίων το 2027.
Ενώ βελτιστοποιούν την επιχείρηση, αναγνωρίζουν ότι η ανάπτυξη δεν μπορεί να επιτευχθεί μέσω της μείωσης του κόστους. Συνεπώς, ένα μέρος των εξοικονομήσεων που θα προκύψουν μέσω του προγράμματος μετασχηματισμού τους, θα επανεπενδυθούν σε επενδύσεις ανάπτυξης σε τομείς όπως ο προγραμματισμός, η τεχνολογία και οι στρατηγικές συνεργασίες. Ταυτόχρονα, θα αξιολογήσουν αυστηρά άλλους τομείς δαπανών για να μεγιστοποιήσουμε τα περιθώρια κέρδους και να προωθήσουν ισχυρή δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών. Για τον σκοπό αυτό, αναμένουν να πραγματοποιήσουν σταδιακές επενδύσεις σε προγράμματα το 2026 άνω των 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι οποίες περιλαμβάνουν τις επενδύσεις σε DTC στο UFC, το Paramount+ Originals και σε άδειες τρίτων για καταλόγους, καθώς και την αύξηση του αριθμού των ταινιών τους.
…
…
Blog Σχόλιο: Θα υπάρξει διεθνή έκδοση “Pluto TV”, που να εξυπηρετεί και τις πιο μικρότερες αγορές του “Rest Of Europe” (?)!
Πάντως παρόλο την μεγάλη οικονομική ευρωστία της PSKY, είναι πολύ κρίμα, που οι Ευρωπαίοι Μουσικόφιλοι θα στερηθούν από την Πρωτοχρονιά του 2026, το γραμμικό μουσικό χαρτοφυλάκιο καναλιών του MTV “MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, Club MTV, MTV Live και MTV Hits”! Μια και οι αναπτυσσόμενες Streaming μουσικές εκδόσεις του MTV, δεν διατίθενται αντίστοιχα και σε μια διεθνή έκδοση “Pluto TV” (Δωρεάν Fast TV πλατφόρμα, με υποστήριξη διαφημίσεων), που να εξυπηρετεί πέρα από τις πέντε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, συνολικά και τις πιο μικρότερες αγορές του “Rest Of Europe”! Ενώ ταυτόχρονα παραμένει ανεκμετάλλευτη η τεράστια μουσική Βιντεοθήκη του MTV σε “Λονδίνο, Άμστερνταμ, Βερολίνο και Αμερική”, με περιεχόμενο σπάνιων μουσικών Βιντεοκλίπ, που δεν είναι διαθέσιμα ούτε και στο YouTube! Αυτή η τεράστια μουσική Βιντεοθήκη του MTV θα έπρεπε να είναι ο οδηγός ανάπτυξης για τις θεματικές μουσικές εκδόσεις των Streaming MTV στο “Pluto TV”, έχοντας ως παρακαταθήκη και τον επιτυχημένο προγραμματισμό των επιμελημένων μουσικών εκπομπών του “MTV GSA” την τριετία 2022 – 2025, που επίσης μπορεί να δώσει ιδέες για θεματικά Fast μουσικά κανάλια ροής στο “Pluto TV”!
“Η ζωή είναι Μουσική και όχι μόνο Ταινίες, Σειρές και Αθλητικά και προπάντων Άθλια Reality”!
Nicolas A.









