Στον αστερισμό της τρισδιάστατης τηλεόρασης…


Ο CEO της Αμερικανικής πλατφόρμας DirecTV, Michael White δήλωσε ότι η 3D δορυφορικές υπηρεσίες θα είναι το επόμενο ανταγωνιστικό προϊόν για τις συνδρομητικές πλατφόρμες. Η μεγάλη όμως αποδοχή της 3D τηλεόρασης θα προέρθει από τους καταναλωτές, εφόσον προχωρήσουν στις αντίστοιχες αγορές 3D τηλεοράσεων και αποκτήσουν περισσότερη οικειότητα με τη χρήση των ειδικών 3D στερεοσκοπικών γυαλιών, ενώ παράλληλα θα υπάρξει κατακόρυφη αύξηση του περιεχόμενου 3D παραγώγων…
Σύμφωνα με το Michael White, όλα τα προγράμματα δεν είναι κατάλληλα για 3D παρακολούθηση, πχ. όπως τα ειδησεογραφικά προγράμματα…
Τον Ιούνιο η DirecTV θα λανσάρει το αθλητικό κανάλι ESPN 3D και τρία 3D κανάλια δικής της παράγωγης…

Στον Ευρωπαϊκό χώρο, η Samsung και η SES-Astra προχώρησαν σε συνεργασία σχετικά με την προώθηση της τρισδιάστατης τηλεόρασης στην Ευρώπη (με την συνεχή υποστήριξη της Samsung με 3D υλικό), μέσω του νέου 3D demo καναλιού της SES-Astra που εγκαινιάστηκε στα πλαίσια της ANGA Cable (Διεθνής Έκθεση για τις Καλωδιακές, Broadband και δορυφορικές υπηρεσίες)… Το νέο κανάλι «Astra 3D demo» εκπέμπει ήδη ελεύθερα από την δύσκολη δέσμη του δορυφόρου Astra 1E - 23.5Ε. Ενώ όλοι μας αναμένουμε την εφικτή λήψη του καναλιού στην Ελλάδα, μετά και την επιτυχημένη εκτόξευση του δορυφόρου Astra 3Β

Από την άλλη και η Eutelsat προχώρησε σε συμφωνία με την βελγική εταιρεία Alfacam για υποστήριξη ενός αντίστοιχου καναλιού με 3D περιεχόμενο. Η συμφωνία αυτή θα αποδώσει στο Euro1080/HD1 - 3DTV, 100 ώρες πλούσιου 3D περιεχομένου με παράγωγες από «ποδόσφαιρο, τένις, πυγμαχία, μπάσκετ, ντοκιμαντέρ και συναυλίες»... Η εμπορική διάθεση του καναλιού «Euro1080/HD1 - 3DTV» έχει ήδη ξεκινήσει στην Ευρώπη, μέσω του δορυφόρου Eurobird 9A - 9E
Nicolas A.