26/3/13

«Satellite Monitor 2012: H ψηφιακή πρόσβαση μέσω δορυφόρου υπερέχει της επίγειας, καλωδιακής και IPTV στην Ευρώπη»...

Satellite Monitor 2012: «276 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά στοχεύουν παγκοσμίως στις δορυφορικές υπηρεσίες της SES»…
 Σύμφωνα με τη τελευταία ετήσια έκθεση «Satellite Monitor 2012», 276 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά στοχεύουν παγκοσμίως στις δορυφορικές υπηρεσίες της SES, με την Ινδική αγορά, να αποτελεί τη πιο αναπτυσσόμενη αγορά μέσω δορυφόρου (με τις δυο δορυφορικές πλατφόρμες «Dish TV και Αirtel»)… Από αυτά «τα 85 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά βρίσκονται στην Ευρώπη» (τους δορυφόρους Astra στοχεύει το 73% του συνολικού αριθμού δορυφορικών νοικοκυριών στην Ευρώπη), ενώ ένα εκατομμύριο περισσότερα νοικοκυριά προστέθηκαν σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά του 2011.
Σημαντικός παράγοντας στη τελευταία αύξηση των νοικοκυριών (μέσω των δορυφόρων Astra), αποτέλεσε η Γερμανική αγορά, η οποία και πέρασε οριστικά στη ψηφιακή εποχή μέσω δορυφόρου (μέσα στο 2012 ), σε συνδυασμό με την επιτυχημένη πορεία της δορυφορικής πλατφόρμας HD+… Καμία αναφορά δεν γίνεται, σχετικά με τι πρόκειται να συμβεί με τους παλιότερης γενιάς δορυφόρους Astra (στη τροχιακή θέση 19.2E)...,
όπως ο ήδη ενεργός δορυφόρος Astra 2C (με τις προβληματικές λήψεις σε εν μέρει περιοχές της χώρας μας). Καθώς και ο δορυφόρος Astra 2B, ο οποίος κατέφθασε στις 19.2Ε και αναμένεται να προσφέρει back-up υπηρεσίες στις μπάντες συχνοτήτων "Ε+F: 11.70-12.50"…
Μέσα στο 2012, υπήρξε η επιτυχημένη εκτόξευση και ενεργοποίηση του νέου δορυφόρου Astra 2F , ο οποίος εντός του 2013 αναμένεται να προσφέρει περισσότερες back-up υπηρεσίες στη τροχιακή θέση 28.2Ε. Παράλληλα για τους επερχόμενους δορυφόρους έχουν προσδιοριστεί τα χρονικά διαστήματα εκτόξευσης και η πλήρης ενεργοποίηση υπηρεσιών Astra 2E (Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2013) και Astra 2G (Β` με Γ` τρίμηνο του 2014), που αφορούν κυρίως τη Βρετανική αγορά (η οποία και χωρίζεται σε δυο ζώνες λήψης με ελάχιστη διάμετρο κατόπτρου λήψης 45εκ. και 65εκ.)…
«Satellite Monitor 2012: H ψηφιακή πρόσβαση μέσω δορυφόρου υπερέχει της επίγειας, καλωδιακής και IPTV στην Ευρώπη»...
Ο αριθμός των νοικοκυριών που παρακολουθούν δορυφορική τηλεόραση σε ποιότητα HD, συνεχίζει ανοδικά φθάνοντας το 41% των συνολικών νοικοκυριών με δορυφορική τηλεόραση. Η δορυφόροι «Astra» εξυπηρετούν 143 εκατομμύρια ευρωπαϊκά τηλεοπτικά νοικοκυριά (συμπεριλαμβανομένου εμμέσως και των καλωδιακών και IPTV πλατφορμών), με το 80% των ευρωπαϊκών δορυφορικών νοικοκυριών με HD, να στοχεύουν στους δορυφόρους «Astra». Το 34% των ευρωπαϊκών νοικοκυριών βλέπουν ψηφιακή τηλεόραση μέσω δορυφόρου, ενώ μέσω επίγειας DTT το 31%, μέσω καλωδιακής το 28% και μέσω IPTV το 7%...
Στα επόμενα πλάνα της SES, εκτός της εξάπλωσης της σε νέες αναδυόμενες αγορές, περιλαμβάνονται και οι συνεχείς επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες, όπως το «SAT IP» και το «Ultra HD», μια και μεγάλα αθλητικά γεγονότα αναμένεται να μεταδοθούν τα επόμενα χρόνια, με το νέο πρότυπο υπέρ-υψηλής ευκρίνειας (4Κ – 4096x2160)…
Nicolas A.

Greek Digital TV