Ανακοινώθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα για το Α` Εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με τα οποία η συνδρομητική βάση της Nova διαμορφώθηκε στους 463 χιλιάδες συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο...
Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018, η συνδρομητική βάση Pay TV έκλεισε στους 463 χιλιάδες συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε:
«Παρά τη συνεχιζόμενη πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και την υπερφορολόγηση στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε, πετύχαμε να βελτιώσουμε το EBITDA του εξαμήνου κατά 11,4%, εφαρμόζοντας πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Εταιρείας. Με τον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης της Super League από την πλευρά μας και την σύναψη διμερών εμπορικών συμφωνιών με 9 ποδοσφαιρικές ομάδες - μεταξύ των οποίων τις εμπορικότερες και πλέον ανταγωνιστικές - πετύχαμε σημαντική μείωση των σχετικών δαπανών αρχής γενομένης από την αγωνιστική σαιζόν 2018-2019, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα στους συνδρομητές μας πρόσβαση και στο Ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. H στρατηγική μας απόφαση για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού μας περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς.
Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018, η συνδρομητική βάση Pay TV έκλεισε στους 463 χιλιάδες συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
NOVA
|
06M 2018
|
06M 2017
|
Δ
|
Συνδρομητές Λιανικής PayTV
|
396.375
|
425.945
|
-6,9%
|
Συνδρομητές Χονδρικής PayTV
|
66.739
|
49.881
|
+33,8%
|
Συνδρομητές PayTV
|
463.114
|
475.826
|
-2,7%
|
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε:
«Παρά τη συνεχιζόμενη πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και την υπερφορολόγηση στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε, πετύχαμε να βελτιώσουμε το EBITDA του εξαμήνου κατά 11,4%, εφαρμόζοντας πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Εταιρείας. Με τον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης της Super League από την πλευρά μας και την σύναψη διμερών εμπορικών συμφωνιών με 9 ποδοσφαιρικές ομάδες - μεταξύ των οποίων τις εμπορικότερες και πλέον ανταγωνιστικές - πετύχαμε σημαντική μείωση των σχετικών δαπανών αρχής γενομένης από την αγωνιστική σαιζόν 2018-2019, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα στους συνδρομητές μας πρόσβαση και στο Ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. H στρατηγική μας απόφαση για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού μας περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς.
Πρόσφατες
Εξελίξεις
Η
Εταιρεία άσκησε τον Φεβρουάριο του
2018 το μονομερές δικαίωμά της για τον
πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής
Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων
Super League μεταξύ της Εταιρείας και των
15 ΠΑΕ για την αγωνιστική σεζόν 2018-2019.
Για τη σεζόν 2018-2019 έχει υπογράψει
διμερείς εμπορικές συμφωνίες με εννέα
ΠΑΕ, μεταξύ των οποίων και τα 3 κορυφαία
brands, ΑΕΚ, Ολυμπιακός και
ΠΑΟΚ, που διεκδικούν τον τίτλο στο
ελληνικό πρωτάθλημα και διακρίνονται
στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Με
στόχο την ενίσχυση του τηλεοπτικού της
περιεχομένου η Εταιρεία προχώρησε στην
απόκτηση των δικαιωμάτων του Ιταλικού
πρωταθλήματος ποδοσφαίρου (Serie A TIM) το
οποίο αποτελεί το πλέον ανερχόμενο
ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Παράλληλα,
ανανέωσε τα δικαιώματα του Γαλλικού
πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, ενώ απέκτησε
το Κύπελλο, το Λιγκ Καπ και το Σούπερ
Καπ Γαλλίας, καθώς και το πρωτάθλημα
Αυστρίας, αλλά και τα Κύπελλα Ρωσίας
και Τουρκίας.
Παράλληλα,
η Εταιρεία προχώρησε στη σύναψη
συνεργασίας με την MGM (Metro Goldwyn Mayer) και
ανανέωσε την μακρόχρονη συνεργασία
της με την 21st Century Fox, αλλά και με το
στούντιο της HBO. Οι
συνεργασίες με ορισμένα από τα μεγαλύτερα
studios του Hollywood, εξασφαλίζουν αποκλειστική
πρόσβαση σε βραβευμένες κινηματογραφικές
ταινίες και δημοφιλείς τηλεοπτικές
σειρές που προσφέρονται τόσο μέσα από
τα κανάλια Novacinema, όσο και μέσω των
υπηρεσιών Nova GO και Nova On Demand. Παράλληλα,
η Εταιρεία προχώρησε στην επέκταση της
συνεργασίας με το δίκτυο Discovery
Communications για τη μετάδοση
των καναλιών Discovery Channel,
Animal Planet,
Discovery Showcase
HD και των Eurosport1, Eurosport1 HD
και Eurosport2.
Με
στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας
συνδρομητή η Εταιρεία λάνσαρε μια σειρά
από νέες δυνατότητες για τις υπηρεσίες
Nova GO και
Nova On Demand,
όπως η υπηρεσία Nova GO extra, που δίνει τη
δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενο
του Nova GO
μέσω 2ης συσκευής (laptop, tablet, smartphone) και
η υπηρεσία Νova offline viewing, που παρέχει τη
δυνατότητα στους συνδρομητές να
κατεβάζουν προγράμματα από το Nova GO στη
συσκευή τους και να τα βλέπουν όποια
στιγμή επιθυμούν χωρίς σύνδεση στο
Internet. Επιπλέον, η υπηρεσία
Nova GO μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί
και εκτός Ελλάδος από συνδρομητές που
ταξιδεύουν εντός ΕΕ, σε εναρμόνιση με
την Ευρωπαϊκή Οδηγία για τη φορητότητα
Υπηρεσιών OTT (EU Portability Regulation).
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στις 280 χιλιάδες. Το μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet διαμορφώθηκε στο 41,6%.
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στις 280 χιλιάδες. Το μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet διαμορφώθηκε στο 41,6%.