Η Discovery Inc. ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία της streaming υπηρεσίας Discovery+ στις αρχές του 2021
Η Discovery Inc. ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία της streaming υπηρεσίας Discovery+ στις αρχές του 2021
Η Discovery Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) ανακοίνωσε τη παγκόσμια κυκλοφορία της streaming υπηρεσίας Discovery+ ( www.discoveryplus.com), η οποία και θα κάνει το ντεμπούτο της από την Αμερικανική αγορά στις 4 Ιανουαρίου 2021. Η νέα υπηρεσία θα ξεκινήσει με μια συνεργασία-ορόσημο με τη Verizon που θα δίνει στους πελάτες της με επιλεγμένα πλάνα για 12 μήνες με Discovery+ στο Verizon. Η παγκόσμια διάδοση της Discovery+ σε 25 αρχικές χώρες έχει ήδη ξεκινήσει με το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, καθώς και την Ινδία.
Κατά την κυκλοφορία στις Η.Π.Α., το Discovery+ θα έχει τη μεγαλύτερη προσφορά περιεχομένου από οποιαδήποτε νέα υπηρεσία ροής, με μια ευρεία γκάμα αποκλειστικών, πρωτότυπων σειρών σε δημοφιλείς, από όλες τις μάρκες Discovery που έχουν ισχυρή ηγετική θέση, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου ζωής και των σχέσεων σπίτι και φαγητό, αληθινό έγκλημα, περιπέτεια και φυσική ιστορία, την επιστήμη, την τεχνολογία και το περιβάλλον, καθώς και μια σειρά από ντοκιμαντέρ υψηλής ποιότητας. Η Verizon θα επιταχύνει την υιοθέτηση της Discovery+ στις ΗΠΑ με μια αποκλειστική προσφορά που καθιστά τον αρχικό προγραμματισμό και τα αγαπημένα κατά παραγγελία διαθέσιμα σε νέους και υπάρχοντες πελάτες με επιλεγμένα σχέδια.
Ο David Zaslav, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Discovery, Inc., σχολίασε:
«Εργαζόμαστε μεθοδικά τα τελευταία δύο χρόνια για να προσφέρουμε όλα τα στρατηγικά μας πλεονεκτήματα στην έναρξη της Discovery+, συμπεριλαμβανομένων των συνεργασιών διανομής και διαφήμισης σε όλο τον κόσμο, μια προσφορά παγκόσμιας κλάσης ποιοτικών επωνυμιών, αυθεντικών προσωπικοτήτων και της μεγαλύτερης βιβλιοθήκης περιεχομένου κατά την κυκλοφορία , καθώς και μια ευρεία σειρά αποκλειστικού προγραμματισμού. Με την Discovery+, εκμεταλλευόμαστε την παγκόσμια ευκαιρία να γίνουμε το καθοριστικό προϊόν στον κόσμο για την αγραφότυπη αφήγηση, παρέχοντας στα νοικοκυριά και τους καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας μια ξεχωριστή, σαφή και διαφοροποιημένη προσφορά σε πολύτιμο και διαρκή τρόπο ζωής και πραγματικούς κλάδους ζωής. Πιστεύουμε ότι το Discovery+ είναι το τέλειο συμπλήρωμα σε κάθε χαρτοφυλάκιο ροής και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Verizon για να φέρουμε αυτό το απίστευτο περιεχόμενο στη βάση πελατών τους.
Στις ΗΠΑ, το Discovery+ θα προσφέρει περισσότερα από 55.000 επεισόδια όλα σε ένα μέρος, με πάνω από 2.500 τρέχουσες και τις κλασικές εκπομπές από το εμβληματικό χαρτοφυλάκιο δικτύων της Discovery, όπως "HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel και Animal Planet" . Οι θεατές στις ΗΠΑ θα αποκτήσουν επίσης πρόσβαση σε νέες σειρές από εμβληματικά franchise και προσωπικότητες όπως οι Chip και Joanna Gaines. Will Packer και Kevin Hart; 90 ημέρες Fiancé ; Bobby Flay και Giada De Laurentiis; Νταφ Γκόλντμαν; Amy Schumer; Carla Hall; David Schwimmer; Σερ Ντέιβιντ Άτενμπορο Μπεν Νάπιερ Sebastian Maniscalco; Τζο Κέντα; Mike Rowe και πολλοί άλλοι.
Ως μέρος μιας νέας συνεργασίας περιεχομένου, το Discovery+ θα συγκεντρώσει για πρώτη φορά το κορυφαίο μη φανταστικό περιεχόμενο από τα δίκτυα A+E, το HISTORY Channel και Lifetime με το χαρτοφυλάκιο μάρκας Discovery, ενισχύοντας την ηγετική θέση της υπηρεσίας ως τον κορυφαίο προορισμό για τη καλύτερη lifestyle ψυχαγωγία. Πάνω από 1.500 επεισόδια περιεχομένου από δημοφιλή franchise από το δίκτυo A+E έρχονται στο Discovery+ και θα περιλαμβάνουν "The First 48 , Bring It , Dance Moms , Ice Road Truckers , Pawn Stars , Ancient Aliens , Storage Wars , 60 Days In , Intervention και Ghost Hunters ".
Επιπλέον, το Discovery+ θα προσφέρει την οριστική συλλογή της φύσης και του περιβαλλοντικού προγραμματισμού, με επικεφαλής την αποκλειστική πρόσβαση σε ροή στη μεγαλύτερη προσφορά φυσικής ιστορίας του BBC, όπως το "The Mating Game, το Planet Earth και το Blue Planet, καθώς και περιεχόμενο από την ψηφιακή πρώτη μάρκα The Dodo. Το Discovery+ θα περιλαμβάνει επίσης ειδικές συνεργασίες περιεχομένου με κορυφαίους περιβαλλοντικούς οργανισμούς στον κόσμο, όπως το The Explorers Club, το NRDC (Συμβούλιο Άμυνας Φυσικών Πόρων), το The Nature Conservancy (ένας παγκόσμιος οργανισμός διατήρησης με έδρα στις ΗΠΑ), το Oceana και το World Wildlife Fund.
Discovery+ Παγκόσμια διάθεση
Σε διεθνές επίπεδο, το Discovery θα αξιοποιήσει τη μαζική βιβλιοθήκη περιεχομένου τοπικής γλώσσας, καθώς και το ευρύ χαρτοφυλάκιο ζωντανών αθλημάτων, για να οδηγήσει την προσφορά απευθείας στον καταναλωτή σε περισσότερες από 25 βασικές αγορές το 2021, συμπεριλαμβανομένων των Σκανδιναβικών, της Ιταλίας, των Κάτω Χωρών και την Ισπανία. Το Discovery+ θα κυκλοφορήσει επίσης στις αγορές της Λατινικής Αμερικής, συμπεριλαμβανομένης μιας προγραμματισμένης εκτόξευσης στη Βραζιλία και σε περιοχές της Ασίας.
Επεκτείνοντας τις ισχυρές σχέσεις του Discovery με τους συνεργάτες διανομής, το Discovery+ ξεκίνησε μεσώ του Sky στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία τον περασμένο μήνα. Το Sky προσφέρει επί του παρόντος την Discovery+ στα εκατομμύρια των πελατών της Sky Q για 12 μήνες χωρίς επιπλέον κόστος. Το Discovery+ θα υποστηριχθεί περαιτέρω από την TIM στην Ιταλία στις αρχές του 2021.
Στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει το 2021 και το Discovery+ θα υποστηριχθεί από την ασυναγώνιστη, premium και τοπικά σχετική προσφορά πολλαπλών σπορ του Eurosport, η οποία περιλαμβάνει τα Grand Slams τένις, Grand Tours ποδηλασίας, μηχανοκίνητο αθλητισμό, ποδόσφαιρο και χειμερινά σπορ. Ξεκινώντας με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο τον επόμενο χρόνο, θα γίνει το Home streaming των Ολυμπιακών Αγώνων * στην Ευρώπη με πρόσβαση σε κάθε λεπτό, κάθε μετάλλιο και σε κάθε ήρωα ζωντανά και κατ 'απαίτηση.
Ο JB Perrette, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Discovery International, δήλωσε:
«Με δεκαετίες σύνδεσης κοινού σε κάθε γωνιά του πλανήτη με τις τοπικές φωνές και ιστορίες που τους αρέσουν, το Discovery οδηγεί την έμπνευση, την φιλοδοξία και την πίστη παντού, όπως μπορούν να κάνουν μερικές μάρκες μέσων. Το Discovery+ θα αξιοποιήσει το μοναδικό μας παγκόσμιο και τοπικό μοντέλο και στρατηγική για να εξυπηρετήσουμε τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο καθώς φέρνουμε τα καλύτερα της πραγματικής διασκέδασης στους πελάτες με έναν εντελώς νέο τρόπο.