Έναρξη διαθεσιμότητας εφαρμογής ΑΝΤ1+ σε συσκευές Android Smart TVs και Android TV Box και «ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ» έρχεται αποκλειστικά!


Έναρξη διαθεσιμότητας εφαρμογής ΑΝΤ1+ σε συσκευές Android Smart TVs και Android TV Box και «ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ» από 24 Μαΐου αποκλειστικά σε πρώτη προβολή στο ΑΝΤ1+...



«ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ» σε αποκλειστική πρώτη προβολή στο ΑΝΤ1+ και διαθεσιμότητα εφαρμογής σε Android TV Box!

Η μεγαλύτερη παραγωγή στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου,«ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ» έρχεται απο 24 Μαΐου σε πρώτη προβολή στο ΑΝΤ1+ για πρώτη φορά μετά τον κινηματογράφο.
Με αφορμή τη συμπλήρωση ενός αιώνα απο τη καταστροφή της Σμύρνης, η ταινία της Μιμή Ντενίση τιμά τον πολιτισμό της Ιωνίας και αφηγείται τα γεγονότα της Μικρασιατικής τραγωδίας,αποτυπώνοντας τη σκληρή πραγματικότητα της προσφυγιάς που μαστίζει την ανθρωπότητα μέχρι και τις μέρες μας.
Μπες τώρα στο ΑΝΤ1+ και κάνε συνδρομή με 14 μέρες δωρεάν δοκιμή για να δεις την υπερπαραγωγή «ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ», σε πρώτη προβολή αποκλειστικά εδώ.
Γιατί στο ΑΝΤ1+ έχεις πάντα παραπάνω! 


Έναρξη διαθεσιμότητας εφαρμογής ΑΝΤ1+ σε συσκευές Android Smart TVs και Android TV Box! 


Ξεκίνησε η διαθεσιμότητα της εφαρμογής ΑΝΤ1+ τόσο σε συσκευές Android Smart TVs, όσο και των Android TV Box της αγοράς, αλλά και των συνδρομητικών πλατφορμών "COSMOTE TV, EON TV  και Wind Vision"...