Discovery Inc. και Vodafone TV ανακοινώνουν τη συνεργασία τους, συμπεριλαμβανομένου και της νέας streaming υπηρεσίας Discovery+!


Η πολυετής συμφωνία καλύπτει 12 ευρωπαϊκές αγορές με πρόσβαση σε 100εκ. + νοικοκυριά, ενισχύοντας την υπάρχουσα επιχειρηματική τους σχέση με άμεση διανομή προς το καταναλωτή για πρώτη φορά, εκτός από το παραδοσιακό γραμμικό χαρτοφυλάκιο τηλεόρασης.
Η διάθεση του Discovery+ στις 12 Ευρωπαϊκές αγορές, ανάμεσα τους και η Ελληνική αγορά, προγραμματίζεται κατά τη διάρκεια του 2021 και του 2022!
Η Discovery, Inc. και η Vodafone υπέγραψαν μια νέα μακροπρόθεσμη συμφωνία πολλαπλών πλατφορμών στην Ευρώπη, σύμφωνα με την οποία οι πελάτες της Vodafone ΤV σε 12 αγορές μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν το μοναδικό χαρτοφυλάκιο περιεχομένου της Discovery. Τα μέρη θα συνεργαστούν επίσης για να καταστήσουν διαθέσιμο το Discovery+ σε υπάρχουσες βάσεις συνδρομητών της Vodafone TV σε όλη την Ευρώπη. Το Discovery+ είναι η οριστική υπηρεσία ροής ψυχαγωγίας και πραγματικής ζωής που συγκεντρώνει τις εμβληματικές μάρκες και περιεχόμενο της Discovery σε όλο τον κόσμο.

Η συνεργασία καλύπτει τηλεοπτικούς και κινητούς πελάτες της Vodafone στο Ηνωμένο Βασίλειο*, Γερμανία, Τουρκία*, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Τσεχική Δημοκρατία, Ουγγαρία, Ιρλανδία και Ισλανδία, οι οποίοι θα μπορούν να παρακολουθούν το αγαπημένο τους περιεχόμενο από τις εμβληματικές μάρκες της Discovery, τη συλλογή φυσικής ιστορίας του BBC*, καθώς και τη premium αθλητική προσφορά του Eurosport, όλα σε ένα μέρος για πρώτη φορά.
Κατά το λανσάρισμα, το Discovery+ θα έχει μία από τις μεγαλύτερες προσφορές περιεχομένου από οποιασδήποτε νέα υπηρεσία ροής, με ένα ευρύ φάσμα παγκόσμιου και τοπικού περιεχομένου και πρωτότυπες σειρές σε δημοφιλείς, κατακόρυφου πάθους στους οποίους το Discovery έχει ηγετική θέση κατηγορίας, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου ζωής και των σχέσεων, σπίτι και φαγητό, αληθινό έγκλημα, περιπέτεια και φυσική ιστορία, αλλά και την επιστήμη, την τεχνολογία και το περιβάλλον, καθώς και ντοκιμαντέρ υψηλής ποιότητας. Ξεκινώντας με τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο τον επόμενο χρόνο, το Discovery+ θα γίνει το Home streaming των Ολυμπιακών στην Ευρώπη με πρόσβαση σε κάθε λεπτό, κάθε μετάλλιο και σε κάθε ήρωα, ζωντανά και κατ 'απαίτηση (On Demand)*.
Αυτή η συνεργασία παρέχει στο Discovery πρόσβαση σε περίπου 100 εκατομμύρια συνδρομητές τηλεόρασης Vodafone TV, σταθερής ευρυζωνικής σύνδεσης και κινητής τηλεφωνίας σε ολόκληρη την Ευρώπη, στις οποίες το Discovery+ μπορεί να διατεθεί για μια περίοδο προσφοράς που θα διαφέρει ανάλογα με την αγορά. To λανσάρισμα Discovery+ θα υποστηρίζεται από καμπάνιες μάρκετινγκ υψηλού προφίλ που περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων προώθησης πελατών τόσο στις πλατφόρμες που ανήκουν στη Vodafone, όσο και στην Discovery. Η διάθεση του Discovery+ στις 12 αγορές προγραμματίζεται κατά τη διάρκεια του 2021 και του 2022. Επιπλέον, τα γραμμικά κανάλια του Discovery θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα στους πελάτες της Vodafone TV στη Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Πορτογαλία, Ελλάδα,Τσεχική Δημοκρατία, Ουγγαρία, Ιρλανδία και Ισλανδία.

Ο David Zaslav, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Discovery Inc. δήλωσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτήν την εταιρική σχέση πολλαπλών περιοχών και πολλαπλών πλατφορμών με τον μεγαλύτερο φορέα κινητής τηλεφωνίας και σταθερού δικτύου της Ευρώπης. Οι τεράστιες και βαθιές σχέσεις καταναλωτών της Vodafone θα προσφέρουν έναν ισχυρό κινητήρα λανσαρίσματος για το Discovery+, καθώς μαζί φέρνουμε τον οριστικό προορισμό για την ψυχαγωγία πραγματικής ζωής στους καταναλωτές σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η υβριδική συμφωνία μας με τη Vodafone προωθεί την ευρύτερη στρατηγική μας για την επέκταση των σχέσεων γραμμικής διανομής για να φέρουμε το δημοφιλές περιεχόμενό μας στους καταναλωτές σε περισσότερες πλατφόρμες και συσκευές."
Ο Ahmed Essam, Διευθύνων Σύμβουλος Εμπορικών Επιχειρήσεων και Στρατηγικής, Vodafone Group, δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα αυτήν τη συμφωνία με την Discovery, η οποία επεκτείνει την υπάρχουσα συνεργασία μας και αποδεικνύει τέλεια τη θέση της Vodafone ως μιας από τις κορυφαίες πλατφόρμες περιεχομένου βίντεο της Ευρώπης. Το Discovery θα είναι βασικό μέρος της προσφοράς Ψυχαγωγίας μας, παρέχοντας μια πλούσια επιλογή περιεχομένου που θα ενισχύσει την παροχή υψηλής ποιότητας εμπειρίας πελατών από την Vodafone σε όλες τις υψηλής ποιότητας τηλεοράσεις και ευέλικτες υπηρεσίες ροής".
Η Kasia Kieli, Πρόεδρος & MD του Discovery EMEA, δήλωσε: "Η Discovery+ θα αξιοποιήσει τη μοναδική και ισχυρή προσφορά μας σε παγκόσμιο και τοπικό περιεχόμενο για να εξυπηρετήσει τους θαυμαστές σε όλη την Ευρώπη καθώς προσφέρουμε τα καλύτερα της πραγματικής ψυχαγωγίας στο παθιασμένο κοινό μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η σχέση μας με τη Vodafone συνεχίζει να μεγαλώνει. Χάρη σε αυτήν τη νέα στρατηγική συνεργασία, οι θεατές μας και οι πελάτες της Vodafone θα έχουν άμεση πρόσβαση στο καλύτερο παγκόσμιο και τοπικό περιεχόμενο Discovery οποτεδήποτε οπουδήποτε."

* Το Discovery+ θα είναι διαθέσιμο μόνο σε πελάτες κινητής τηλεφωνίας της Vodafone στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Τουρκία.
* Η εταιρική σχέση φυσικής ιστορίας BBC αποκλείει το Ηνωμένο Βασίλειο.
* Τα Ολυμπιακά δικαιώματα αποκλείουν τη Ρωσία. Το Eurosport θα είναι ο επίσημος ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο για το Τόκιο 2020.


Σχετικά με την Discovery
Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης στην πραγματική ψυχαγωγία, εξυπηρετώντας ένα παθιασμένο κοινό σούπερ θαυμαστών σε όλο τον κόσμο με περιεχόμενο που εμπνέει, ενημερώνει και διασκεδάζει. Το Discovery παρέχει πάνω από 8.000 ώρες πρωτότυπου προγραμματισμού κάθε χρόνο και κατέχει ηγετική θέση κατηγοριών σε είδη που αγαπούν το περιεχόμενο σε όλο τον κόσμο. Διαθέσιμο σε 220 χώρες και περιοχές και σχεδόν 50 γλώσσες, το Discovery είναι καινοτόμος πλατφόρμα, προσεγγίζοντας θεατές σε όλες τις οθόνες, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων TV Everywhere όπως το χαρτοφυλάκιο εφαρμογών GO. υπηρεσίες συνεχούς ροής προς καταναλωτές, όπως το Eurosport Player και το MotorTrend OnDemand. ψηφιακό πρώτο και κοινωνικό περιεχόμενο από το Group Nine Media και μια στρατηγική συμμαχία με την PGA TOUR για τη δημιουργία του διεθνούς σπιτιού του γκολφ. Το χαρτοφυλάκιο premium επωνυμιών της Discovery περιλαμβάνει “Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, καθώς και OWN: Oprah Winfrey Network στις ΗΠΑ, Discovery Kids στη Λατινική Αμερική και Eurosport, ο κορυφαίος πάροχος τοπικών σχετικών, premium σπορ και το σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων σε όλη την Ευρώπη . Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://corporate.discovery.com και ακολουθήστε το @DiscoveryIncTV και σε κοινωνικές πλατφόρμες.